Kategorie
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 29. 01. 2025
-
23.12. - 17.1. ZAVŘENO 12. 12. 2024
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
Prohlédnuté produkty
Motor Polini Thor 100ccm - karburátor Walbro
Firma Polini není nikdy plně spokojena s jejich prací a tak neustále vyvíjí a vyvíjí. Výzkum v rámci italského závodu je spojená s neustálým měřením, testováním a zlepšováním, které je žene za jediným cílem: přeměnit nejlepší výrobek za ještě lepší.
Výzkum a vývoj
Neutuchající výzkum a neustálý rozvoj spolu se zkušeností získaných během závodů pořádaných s motory Thor, to je nový 2 taktní paramotor pro použití v paraglidingu. Projekt se zrodil po dlouholeté studii a dospěl k možnosti vyrábět kompaktní a přitom velmi lehký 2-taktní motor. Poté, co byl vývoj ukončen a motor se zdál perfektní, nastalo jeho testování na zkušebních stolicích ve firmě Polini. Díky spoustě získaným know-how během spousty let zkušeností na světových závodech, se motor ještě vylepšil a stále se vyvíjí o nové a výkonější varianty motorů.
Vysoký výkon a nejlepší technologie
Motor Polini Thor má spoustu velmi pokrokových technických řešení. Byl projektován na dosažení nejlepšího výkonu k poměru hmotnosti a také optimalizaci pro dosažení nejlepšího odvodu tepla a tím správného dosažení provozní teploty motoru. Chladící systém byl studován s velkou pečlivostí a Polini se rozhodli zvolit variantu nucené cirkulace vzduchu. Spínací spojka pro přenos síly na zadní vrtulu je v olejové lázni pro dosažení maximální spolehlivosti a stability motoru.
Technická data motoru THOR 100ccm
Motor Polini | Jednoválec 2T |
Chlazení motoru | Vzduchem |
Vrtání a zdvih | 52x52 |
Obsah motoru | 110 cm3 |
Výkon motoru | 20,5Hp/8900ot./min. |
Válec | Hliníkový válec s nicasilem |
Kompresní poměr | 12,5:1 |
Píst | Dvou kroužkový |
Sání | Klapky v klikové skříni |
Karburátor | Walbro |
Filtr | Air box |
Zapalování | Elektronické |
Zapalovací svíčka | S odporem 5 K Ω |
Převodovka | Čelní ozubená kola v olejové lázni se snížením poměru 3,43 |
Start | Ruční FLASH startér |
Spojka | Odstředivá v olejové lázni |
Výfuk | Rozšířený s oválným tlumičem |
Suchá hmotnost motoru | 13,8Kg |
Rotující vrtule | Ve směru hodinových ručiček |