Kategorie
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 29. 01. 2025
-
23.12. - 17.1. ZAVŘENO 12. 12. 2024
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
Prohlédnuté produkty
Magneto / stator dobíjení, typ 2 - Keeway, CPI
Jedná se o použitý díl, namontováno do skútru špatný počet pinů, bylo vyměněno za jiný typ statoru.
Náhradní stator dobíjení v originální kvalitě pro čísnké skútry s motorem CPI. Balení obsahuje stator se snímačem otáček a kabeláží, která se jen jednoduše napojí do původní zásuvky.
Tento stator dobíjení pro čínské skútry se vyrábí ve třech typových provedeních, které se liší v konektorech. Proto prosíme naše zákazníky aby si před objednáním důkladně překontrolovali původní stator dobíjení s naší přiloženou fotografií.
Pokud Vám váš skútr, moped či čtyřkolka nedobíjí, může být závada v regulátoru napětí, vyšší střídavé napětí co přijde do regulátoru není regulováno a usměrněno do stejnosměrného napětí a tím nedochází k následnému dobíjení baterie. V tomto případě funguje stroj pouze na kapacitu baterie. Další a více častá závada je, že střídavé napětí, které vstupuje do regulátoru má menší hodnoty jak systémové napětí potřebné pro chod stroje. Pokud stroj má 12voltovou baterii a do regulátoru jdou pouze 3volty nemá v tomto případě regulátor co regulovat a chyba v dobíjení je ve statoru. 3. a již poslední častá závada je že svíčka nehází jiskru a tudiž motor neběží. V tomto případě je potřeba proměření více faktorů, může být vadná zapalovací cívka, vadné CDI a následně i na statoru snímač otáček. Pokud do CDI jednotky jde impuls se snímače otáček, pak by se závada vadného statoru mohla vyloučit, ale v opačném případě je nutná výměna statoru za nový pro správný chod motoru.
Náhradní stator dobíjení v originální kvalitě pro čísnké skútry s motorem CPI. Balení obsahuje stator se snímačem otáček a kabeláží, která se jen jednoduše napojí do původní zásuvky.
Tento stator dobíjení pro čínské skútry se vyrábí ve třech typových provedeních, které se liší v konektorech. Proto prosíme naše zákazníky aby si před objednáním důkladně překontrolovali původní stator dobíjení s naší přiloženou fotografií.
Pokud Vám váš skútr, moped či čtyřkolka nedobíjí, může být závada v regulátoru napětí, vyšší střídavé napětí co přijde do regulátoru není regulováno a usměrněno do stejnosměrného napětí a tím nedochází k následnému dobíjení baterie. V tomto případě funguje stroj pouze na kapacitu baterie. Další a více častá závada je, že střídavé napětí, které vstupuje do regulátoru má menší hodnoty jak systémové napětí potřebné pro chod stroje. Pokud stroj má 12voltovou baterii a do regulátoru jdou pouze 3volty nemá v tomto případě regulátor co regulovat a chyba v dobíjení je ve statoru. 3. a již poslední častá závada je že svíčka nehází jiskru a tudiž motor neběží. V tomto případě je potřeba proměření více faktorů, může být vadná zapalovací cívka, vadné CDI a následně i na statoru snímač otáček. Pokud do CDI jednotky jde impuls se snímače otáček, pak by se závada vadného statoru mohla vyloučit, ale v opačném případě je nutná výměna statoru za nový pro správný chod motoru.