Kategorie
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
-
OTEVŘENO Po-Pá: 8:00 - 15:00 08. 07. 2024
-
OMEZENÝ PROVOZ!!! 27. 06. 2024
Prohlédnuté produkty
Kymco Agility Carry 50 - barva červená
Čtyřtaktní skútry KYMCO se během poslední doby staly známé jako praktické a spolehlivé mobilní prostředky všedního dne. AGILITY CARRY 50 je odpovědí na poptávku po agilním, obratném a úsporném skútru, který je určen k transportu, a bez problému projede hustým provozem uprostřed města. Se svými velkorysými nosiči zavazadel vpředu a vzadu presvědčí AGILITY CARRY 50 nejen prodejce pizzi a kurýrní služby.
Vzhedem k tomu, že AGILITY CARRY 50 zaparkuje všude, se tímto stává perfektním společníkem při každodenních nákupech.
- velkorysé nosiče zavazadel vpředu a vzadu
- úsporný čtyřtaktní motor
- silná kotoučová brzda vpředu
Test skútru - Kymco Agility Carry 50
Řádný nebo řekněme klasický test malého pracanta Kymco Agility Carry 50 jsme už na našich stránkách sice před nedávnem přinesli, ale nedalo nám to a rozhodli jsme se podrobit ho ještě jednomu méně tradičnímu, poněkud zajímavějšímu a hlavně ostřejšímu testíku. Ono je totiž moc hezké o něčem mluvit teoreticky, ale dokud si neověříme v praxi, že tomu tak opravdu je, můžeme se věnovat leda tak politice - a to nechceme. Takže hurá pro pizzu a rychle s ní k hladovému zákazníkovi, který za studenou okoralou pizzu dýžko rozhodně nedá!
Je pátek, lehce po čtvrté odpoledne a naše matička Praha je naprosto klasicky zasekaná všemi směry. Právě se nacházíme před pizzérií v Karlíně, odkud povezeme jednomu
nejmenovanému jedlíkovi v Libuši jeho oblíbenou ananasovou s dvojitou porcí ananasu. S rozvozem pizzy nemám žádné, ale vůbec žádné zkušenosti, nicméně jednu věc vím stoprocentně - ta pizza v papírové krabici nevydrží teplá déle jak dvacet minut. A protože nemíním poslouchat řeči o studené pizze, raději přemýšlím, kam náklad připevním. K dispozici mám totiž hned dvě nosné plochy - přední nosič nebo zadní držák, který je ale předurčen nějakému kufru. A protože se stoprocentně budu proplétat mezi auty, volím umístění pizzy tam, kde na ní dobře uvidím - dopředu. Čas neúprosně běží, takže s plnou důvěrou v techniku usedám za řídítka našeho bílého divocha s výkonem 2,4 kw (asi 3,3 koně) a vyrážím vpřed. Odspodu se má Kymco opravdu agilně, ale ani tak není dobré na semaforech nějak příliš váhat, protože o zrychlení se stará točivý moment, který vychází primárně z obsahu a my máme k dispozici jen 49,5 cm3. Maximální (a také pěkně omezené) rychlosti dosahujeme během pár vteřin a nebýt těch zatracených semaforů, věřím, že by se Praha dala projet na plný plyn. A to i přes všemožné výmoly, kočičí hlavy a příčné prahy, které jsem poté, co přesáhly prsty jedné ruky, přestal počítat. Nebudu chodit dlouho kolem horké kaše, podvozek na Carry podle mě prostě funguje jak má. Přední vidlice je možná trochu tužší (což na jednu stranu může být záměr vzhledem k přednímu nosiči, a nebo prostě tím, že jde o nový stroj a vidlice časem trochu vyměknou), ale ani tak nemůžu říct, že by mi někde na rozbité silnici řídítka mlátila do rukou tak, až by mi ze zubů vypadaly všechny plomby.
Ale to už jsme se na naší cestě dostali k prvnímu výtečnému testovacímu úseku z Palmovky na Krejcárek, resp. na Ohradu. Pražáci mi jistě pokývou hlavou, že esíčko na Krejcárek je pořádný krpál, ale co je mi po tom, děláme test a pizza chladne. Žádné slitování ke Carry nemám, držím plný knedlík a ... a ono to kupodivu moc neprotestuje! Musím přiznat, že jsem byl mile překvapen. Je pravda, že nejsem zrovna cvalík a jisté náznaky dýchavičnosti se nedaly přehlédnout; ve finále ale rychlost klesla jen asi o 5 km/h, což je vzhledem k podmínkám naprosto v mezích. Zatím to tedy jde velmi dobře, ale další úsek bude velmi náročný. Konečně se totiž dostáváme do kolony. Přední nosič sám o sobě působí trochu
jako psychický blok vůči proplétání se mezi auty, ale brzy zjistíte, že to je jenom v hlavě a ve skutečnosti o žádný problém nejde. Současně se také přistihuji, že mnohem častěji
spoléhám na zadní bubnovou brzdu než na přední kotouč, který mi i s několika sty najetými kilometry přijde dost syrový, tuhý a nepoddajný, ale nemůžu říct, že by nebrzdil. Spíš ve mě brždění s ním vyvolává, řekněme, divné pocity.
Kolonu jsme zvládli beze ztráty kytičky a dokonce jsem ani nikde nezapomněl ty velké plácačky (chápej zrcátka). Sice netuším, kdo vymyslel, že budou kruhová a na tak krátkém
držáku, ale při troše štěstí u štelování se v nich během jízdy dá sledovat vcelku veškeré dění za zády (a nebo je prostě vyměnit za jiná), včetně krásně kyselých ksichtů těch, jež vysavač na dvou kolech s voňavou pizzou na nosiči právě pokořil. Ale já tomu naprosto rozumím. To, co jejich vozy sežerou jenom na výživu klimatizace, by mi stačilo na spousty takových průjezdů, a to jednomu může zkazit víkend.
Ale to už na svém monopostu zaléhám před dlouhým klesáním s vírou, že pořádný sešup bude lék na maximální rychlost. Ale zcela evidentně to není řeč, které by omezovač chtěl porozumět, takže na spartánské přístrojovce sleduji ručičku zaraženou o hodnotu 50 a ani o píď víc. Ono celkově sledovat ukazatele je nuda, protože krom rychlosti s celkovým počítadlem, stavu paliva a ukazatele blinkrů tam nic jiného zajímavějšího nenajdete. Ale já to beru sportovně, protože výrobce má prostě snahu mě (a pizzu zákazníka) uchránit před jakýmkoliv neblahým rozptýlením (třeba kolik je hodin - a že ten čas letí...). Raději proto sleduji dění před sebou a hlavně kolem sebe. Skútr s jedním sedadlem tam, kde normálně bývá a druhým tam, kde běžné bývá světlo totiž v našich luzích a hájích vzbuzuje poměrně velký zájem, neb tu takové věci ještě moc neznáme. Takže až si z oblíbeného supermarketu povezete basu piv, blonďatá paní v minicooperu bez střechy bude rázem šmidlat druhý housle...
Ale kvůli tomu si Carryho kupovat nebudete. Sice vychází z poměrně hezkého skútru, ale s předním nosičem vypadá spíš jako žralok kladivoun a v tom jsou jeho přednosti. Za necelých 40 tisíc korun získáte fungl nového oddaného pracanta, který na úkor krásy nabízí přidanou hodnotu v podobě většího množství přepravených zavazadel (v ceně je i rám do prostoru před nohy, na který se zavěsí poštovní brašny), se směšnou spotřebou a maximální průjezdností (nechci nikoho nabádat, ale motocykl o objemu do 50 cm3 můžeme po chodníku i tlačit - přeberte si to jak umíte...).
A zajímá vás, jak to bylo s tou pizzou? No... vlastně... ona byla pro mě, akorát jsem to využil jako dobrodružný test, zda se Kymco dá opravdu prakticky využít tak, jak jej výrobce prezentuje. Jako poslíček s pizzou bych si asi nemohl stěžovat a nebál bych se Carryho ani jako kurýr rozvážející po Praze. Jistou dávku sympatií tenhle šikula patrně získá i u lidí bydlících na periférii větších měst, kteří tam dojíždí za nákupy. Všeobecně bych ale řekl, že největší službu Carry udělá na vzdálenosti maximálně do 20 km, protože jet dál, tak ta pizza byla studená. Celý test skútru Kymco Agility Cary najdete na webu www.skutrportal.cz
Změna je život! Nebojte se změnit Váš starý skútr za nový. Získat můžete nejen větší bezpečnost, spolehlivost, ale i komfort. A proč jít do změny právě s námi? Protože prodejem skútru zdaleka naše služby nekončí!
Proč koupit tento skútr?
- vhodné pro řidičské oprávnění
- když první stroj, tak jedině skútr
- levný ale přitom velmi kvalitní a spolehlivý stroj pro ty, co hledají kvalitu za slušné peníze
- určen pro 1 osobu
- na stroj dostanete standardní záruku 2 roky
- automatická převodovka, žádné řazení, řízení zvládne téměř každý - snadné ovládání
- dostupnost originálních dílů za přijatelné ceny
- mnoho doplňků a příslušenství, kterými můžete skútr dovybavit
- velký výběr tuningových dílů pro individuální úpravy tohoto skútru
- ideální skútr pro městský provoz, už žádné kolony nebudou překážkou
- malý, svižný a přitom skladný - již žádný problém s parkováním
- perfektní dílenské zpracování
- osvědčená značka s několikaletou tradicí
- motor s nízkou spotřebou paliva
- velmi nízké náklady na provoz (dlouhé servisní intervaly/nízká spotřeba)
Proč koupit u nás?
- doprava zdarma po celé ČR (závoz provádíme osobně, prioritou je pro nás Vám stroj dovézt perfektně čistý a nijak neponičený, proto nelze u nás využít jiných přepravních služeb)
- možnost osobního odběru
- možnost výhodného nákupu na splátky přes společnost Essox, pro výhodnou kalkulaci splátek pište na info@skutry.cz
- rychlé dodání! Skútry SKLADEM můžeme mít připravené již tentýž či následující den k odběru, NA OBJEDNÁNÍ pak obvykle do týdne v závislosti na dodavateli a skladových dostupností.
- odborná montáž a seřízení skútru před předáním
- rádi Vám poradíme s výběrem skútru
- řádně Vám skútr vysvětlíme a předvedeme i v případě využití dopravy zdarma, stejně jako při nákupu v kamenné prodejně
- perfektně vyškolený personál a profesionální přístup
- rychlé a bezproblémové řešení reklamací
- oficiální zastoupení prodávaných značek
- dlouhodobá zkušenost se skútry i v závodním odvětví - závodní TEAM
- autorizovaný prodejce a servis prodávaných značek - servisní zázemí (servis všech skútrů), diagnostika - řádně se o Váš stroj v našem servisu postaráme nejen v záruční době, ale i pozáruční době
- možnost zapůjčení náhradního skútru při servisní prohlídce za symbolické ceny
- s námi se můžete účastnit vyjížděk pořádané pod záštitou ScooterClubuOlomouc či přímo na našich facebookových stránkách Skútry-Levně.cz
- držák SPZ ke každému skútru i s nějakou nálepečkou zdarma, nemusíte již složitě shánět po prodejnách, na co přimontovat Vaši novou SPZ
- na skútru můžete od nás odjet po vlastní ose, na Vaši žádost Vám vyřídíme povinné ručení a zdarma přidáme převozní SPZ s platností 10 pracovních dnů
- nejširší výběr skútrů na jednom místě z pohodlí domova
- nabízíme jen stroje, u kterých jsme si jistí dostupností náhradních dílů
- Váha (pohotovostní/celková) 106/212 kg
- Motor 1-no válec 4-takt vzduchem chlazený
- Zapalování CDI s omezovačem
- Vrtání / zdvih 39 x 41,4 mm
- Kompresní poměr 11:1
- Maximální rychlost 45 km/h
- Maximální výkon 2,4 kW při 7.500 ot./min
- Startování elektrické i nášlapné
- Spojka odstředivá
- Převodovka bezestupňový variátor
- Rozvor 1325 mm
- Objem palivové nádrže 5 l
- Brzda přední/zadní kotouč 180 mm/buben 110 mm
- Přední pneumatika 120/70-12
- Zadní pneumatika 130/70-12
- Chlazení vzduchem
- Maximální délka 1935 mm
- Maximální výška 1120 mm
- Maximální šířka 690 mm
- Výška sedla 810 mm
- Pohon variátor a konc. převod
- Zadní odpružení hydraulický tlumič
- Zdvihový objem 49 cc
- Druh paliva bezolovnatý benzín
- Baterie 12V 6Ah - YTX7A-BS
- Karburátor - hlavní tryska 0,80 mm - volnoběžná tryska 0,35 mm
- Motorový olej 10W40
- Přední osvětlení 12V 35-35W
Motolékárnička
Skladem -: 85 ks
85 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.
Sprej na opravu pneu Motul Tyre Repair - 300ml
Skladem -: 2 ks
Do týdne -: 12 ks
2 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.
12 ks zboží můžeme připravit k odeslání nebo vyzvednutí do 7 pracovních dnů.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.
Zámek na brzdový kotouč s 5.5 mm čepem
Do 7 dnů: 20 ks
20 ks zboží můžeme připravit k odeslání nebo vyzvednutí do 7 pracovních dnů.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.
Venkovní krycí plachta Speeds velikost M pro motocykly a skútry - střední 225 x 90 x 117cm
Skladem -: 3 ks
Do týdne -: 8 ks
3 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.
8 ks zboží můžeme připravit k odeslání nebo vyzvednutí do 7 pracovních dnů.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.
Bezpečnostní zámek 120 mm
Do 7 dnů: 20 ks
20 ks zboží můžeme připravit k odeslání nebo vyzvednutí do 7 pracovních dnů.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.
Zámek pro kotoučové brzdy s 10mm čepem
Skladem -: 6 ks
Do týdne -: 5 ks
6 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.
5 ks zboží můžeme připravit k odeslání nebo vyzvednutí do 7 pracovních dnů.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.
Vnitřní krycí plachta Speeds velikost M - 225x90x117cm
Skladem -: 1 ks
Do týdne -: 2 ks
1 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.
2 ks zboží můžeme připravit k odeslání nebo vyzvednutí do 7 pracovních dnů.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.
Zámek na kotouč s alarmem Piaggio - chrom
Skladem -: 1 ks
1 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.
Vyhřívané rukojeti Speeds pro skútry/moto
Skladem -: 1 ks
1 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.
Plexi Speeds City Sport - Kymco DJ S, Agility, RS, Carry vč. montážní sady
V případě objednání tohoto produktu Vás po prověření dostupnosti u dodavatele budeme informovat o termínu dodání zboží.
Plexi Speeds City Touring - Kymco DJ S, Agility, RS, Carry vč. montážní sady
V případě objednání tohoto produktu Vás po prověření dostupnosti u dodavatele budeme informovat o termínu dodání zboží.
Taška na dokumenty - Kymco Agility Carry 50
V případě objednání tohoto produktu Vás po prověření dostupnosti u dodavatele budeme informovat o termínu dodání zboží.
Nálepky na ráfky Speeds 4 kusy
V případě objednání tohoto produktu Vás po prověření dostupnosti u dodavatele budeme informovat o termínu dodání zboží.
Nálepky na ráfky Speeds 4 kusy
V případě objednání tohoto produktu Vás po prověření dostupnosti u dodavatele budeme informovat o termínu dodání zboží.
Přilba Speeds City II Uni černá lesklá
Skladem -: 1 ks
1 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.