Zadali jste špatně Vaše přihlašovací údaje! OK Nová registrace Zapomněl/a jste heslo?
SKÚTRY, MOTORKY
ČTYŘKOLKY
NÁHRADNÍ DÍLY
TUNING
OBLEČENÍ A
DOPLŇKY

Honda CRF 450 R model 2020

Honda CRF 450 R model 2020

STUPNĚ VÍTĚZŮ
Vzali jsme úžasnou CRF450R a ještě ji trochu vyladili. Volitelná kontrola trakce Honda (HSTC) nabízí 3 režimy řízení výkonu pro maximální trakci zadního kola a pro jízdu vpřed se zcela přirozeným pocitem a dávkováním plynu. Motor rovněž využívá optimalizovaná nastavení PGM-FI a systém řízení rozjezdu HRC. Revidované tlumení při stlačení při nízké rychlosti pro odpružení Showa zvyšuje ovladatelnost při prudkém brzdění a zrychlení a nový materiál brzdových destiček pro zadní brzdový třmen prodlužuje jejich životnost. Zvládnutí rozjezdu a udržení předních příček nebylo nikdy snadnější.

Tento produkt již nelze objednat
Kód zboží : CRF450R

Průkopník
CRF450R je etalonem. Z pohledu jezdce – ať už se jedná o amatérského nadšence nebo profesionálního závodníka – je vždy k dispozici výkon společně s ovladatelností a odolností s dlouhou životností, jimiž je značka Honda proslulá.



                       Rychle si prohlédněte pokrokové vlastnosti tohoto
                                           výjimečného motocyklu.

Volitelná kontrola trakce (HSTC)
Sestavte perfektní kolo: Jízdní režim 1 má dlouhou dobu reakce s nejmenšími zásahy a je vhodný pro zamezení protáčení kola v ostrých zatáčkách. Režim 3 zasahuje mnohem rychleji a silněji v kluzkých a blátivých podmínkách a režim 2 je kompromisem.


HRC systém řízení rozjezdu
Kontrola rozjezdu a prokluzování kol HRC 3. úrovně vyvinutá a optimalizovaná s využitím přímých poznatků závodníků HRC poskytuje možnosti dosažení nejlepšího možného startu, ať jste profesionál nebo začátečník a bez ohledu na jízdní podmínky.


Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)
Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) změní výkon a točivý moment motoru. Vybrat si můžete ze tří map podle jízdních podmínek nebo preferencí řidiče: 1. režim je vyváženou standardní mapou, 2. režim je plynulý a 3. režim agresivní.


Trvalý výkon
Výkon však není všechno. Úžasná spolehlivost vždy představovala silný faktor úspěchu CRF450R. Olejová tryska pístu s pěti otvory chladí a maže a velkokapacitní odsávací čerpadlo využívá dvojité 12mm bubny.


Nastavitelná řídítka Renthal Fatbar
Hliníková řídítka Renthal Fatbar (839) snižují únavu jezdce a zvyšují ovladatelnost. Jejich pozici lze nastavit čtyřmi různými způsoby – a přizpůsobit je tak jízdní poloze – a dodávají se společně s destičkou na řídítkách Renthal.


Nastavitelné odpružení Showa
49mm přední vidlice Showa s ocelovou pružinou má plně nastavitelné předpětí a odskok/kompresi tlumení. Zadní tlumič Showa je rovněž plně nastavitelný. Oba poskytují vylepšené tlumení při stlačení při nízké rychlosti pro zlepšení kontroly.


Prudké brzdění
Na výkonu záleží. Pro zadní brzdový třmen jsme použili nový materiál obložení, který je mnohem odolnější v mokrých a blátivých podmínkách. To také znamená, že zadní 240mm brzdový kotouč s vlnitým vzorkem již nepotřebuje kryt.


Zužující se rám Twin Spar
Sedmá generace hliníkového zkoseného rámu s dvojitým nosníkem má vyladěnou rovnováhu tuhosti se zvýšenou tuhostí pro podélné zatáčení za účelem zlepšení stability a přesnosti řízení v rychlých a nepravidelných zatáčkách.
 

                                            STVOŘEN K VÍTĚZSTVÍ
Rozdíl spočívá v detailech.
Tvrdší. Rychlejší. Silnější. A znovu od začátku. HRC pokračovala v práci na čtyřventilovém motoru Unicam s elektrickým spouštěčem o obsahu 449 ccm, který získal vyšší výkon a špičkový točivý moment díky přepracované spalovací komoře, profilu pláště pístu, pístnímu kroužku, ojnici, nastavení PGM-FI, na míru upraveným palivovým mapám pro všech pět rychlostních stupňů a účinnosti sání a výfuku. Toto neuvěřitelné prohlášení o schopnosti HRC využít potenciál prostřednictvím pečlivého vývoje je dokazováno na závodní dráze. Vidíme doplnění volitelné kontroly trakce Honda (HSTC) se třemi režimy pro co nejlepší využití vylepšení motoru plynulým řízením výkonu pomocí časování zapalování a PGM-FI. Každý režim má v různých situacích velmi odlišnou funkci: Režim 1 nabízí nejlehčí správu a nejdelší dobu pro omezení protáčení kola (a udržení kontroly) v pomalých a prudkých zatáčkách. Režim 3 zasahuje silně a mnohem rychleji v blátivých podmínkách a režim 2 je kompromisem mezi režimy 1 a 3. A pokud jej nepotřebujete, může se systém HSTC zcela vypnout.

HRC systém řízení rozjezdu
S využitím doporučení od profesionálních jezdců týmu HRC se nám podařilo vyvinout 3úrovňový systém řízení rozjezdu, který modelu CRF450R poskytuje výhodu již na startu. 1. úroveň pracuje při 8 000 ot/min a je vhodná pro blátivé podmínky – nebo nezkušenější jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9 500 ot/min a je určena pro velmi zkušené jezdce.

Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)
Model CRF450R je navržen pro závody za všech podmínek, takže je užitečné přizpůsobovat charakter motoru tak, aby vyhovoval trati, po které jedete. A 3 režimy tlačítka výběru režimu motoru přesně toto dělají. 1. režim poskytuje vyvážený výkon a moment a je vhodný pro většinu podmínek. 2. režim uhlazuje dávkování výkonu a momentu a zlepšuje trakci zadního kola na kluzké nebo blátivé zemi, zatímco 3. režim má agresivní rozjezd pro hluboký písek. Režimy 2 a 3 je možné dále upravit pomocí stávajícího HRC nástroje pro nastavení hardwaru a softwaru mapování.

  • Motor DOHC jednoválec, chlazený kapalinou
  • Vrtání / zdvih 96.0mm x 62.1mm
  • Kompresní poměr 13,5:1
  • Startování nožní - nakopávací páka
  • Spojka V olejové lázni
  • Rozvor 1482 mm
  • Objem palivové nádrže 6,3 l
  • Přední pneumatika 80/100-21-51M
  • Zadní pneumatika 120/80-19-63M
  • Maximální délka 2185 mm
  • Maximální výška 1260 mm
  • Maximální šířka 827 mm
  • Výška sedla 960 mm
  • Rám Hliníkový dvojitý nosník
  • Přední odpružení 49 mm USD vidlice Showa
  • Zadní odpružení Showa Monoshock se systémem Pro-Link
  • Zdvihový objem 449,7 ccm
  • Systém plnění Vstřikování paliva
  • Koncový převod Řetěz
  • Hmotnost 112 kg
  • Přední brzda Hydraulická kotoučová o průměru 260 mm
  • Zadní brzda Hydraulická kotoučová o průměru 240 mm
při objednávce nad 1 500 Kč věrnostní body si můžete převést na slevový kupón
Technické specifikace daného produktu se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky produktů mají pouze informativní charakter. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučená koncová cena.