Kategorie
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
-
OTEVŘENO Po-Pá: 8:00 - 15:00 08. 07. 2024
-
OMEZENÝ PROVOZ!!! 27. 06. 2024
Prohlédnuté produkty
Aprilia SRV 850 - barva bílá
Tento skútr se již nevyrábí nebo už nelze objednat, aktuální nabídku skútrů Aprilia si prohlédněte ZDE.
Nový maxiskútr míří na samotný vrchol v produkci skútrů a to jednak díky použité pohonné jednoce a také nezaměnitelným sportovním designem. Celkový vzhled je jednoznačně inspirován superbikovým modelem RSV4.
Pohonná jednotka V-Twin 90° 850 ccm, doposud nejvýkonnější motor používaný u skútrů, byla podrobena důkladné revizi a výsledkem je zvýšení max. hodnot výkonu a točivého momentu na 76,0 HP při 7.750 ot./min a 76,5 Nm při 6.000 ot/min. Nové lambda sondy zajišťují lepší spalování, nižší spotřebu i emise.
SRV 850 tak splňuje budoucí limity EURO 4. Rotující části motoru a převodovky se otáčejí opačným směrem než kola, čímž bylo docíleno podstatného snížení setrvačnosti otáčení a gyroskopického efektu. To má za důsledek snadnější ovládání a lehčí zatáčení.
Motor je kompleně integrován do prostorového trubkového rámu z vysokopevnostní oceli pomocí pružného uložení pohlcujícího vibrace.
Simulace i silniční testy prokázaly dosažení koeficientu stability při plném výkonu 1 rad/s, což je hodnota běžná pro motocykly a více než dvojnásobná oproti bežným standardům u skútrů.
Řízení SRV 850 je velmi podobné řízení motocyklu i díky geometrii rámu a přední vidlici poskytující neutrální odezvu a mimořádnou stabilitu. Vidlice s kluzáky Ø 41 mm je nově kalibrována pro lehčí kontrolu skútru při brzdění a nájezdu do zatáček. Zadní pérování zajišťuje mohutná kyvná vidlice z lehkých slitin odpružená jedním bočně usazeným hydraulickým tlumičem nastavitelným do 7 poloh předpětí pružiny.
Samozřejmostí je výkonná brzdová soustava - vpředu 2 kotouče Ø 300mm s dvoupístkovými brzdiči, vzadu kototouč Ø 280 mm - a oplétané brzdové hadice. Snadno ovladatelná je parkovací brzda s ovládáním napravo pod řízením.
- Váha 249 kg
- Motor 90°V-Twin, 4T/4V, SOHC
- Vrtání / zdvih 88 mm / 69 mm
- Maximální výkon 59/76 kW při 7750 ot./min.
- Startování elekrické
- Spojka automatická odstředivá
- Rozvor 1593 mm
- Objem palivové nádrže 18,5 l
- Brzda přední/zadní kotouč 2x 300mm/kotouč 1x 280mm
- Přední pneumatika 120/70-R16 "
- Zadní pneumatika 160/60-15 "
- Chlazení kapalinou
- Max. kroutící moment 76,4 Nm při 6000 ot./min.
- Maximální délka 2237 mm
- Maximální šířka 790 mm
- Výška sedla 780 mm
- Rám dvojitý, kolébkový z vysokopevnostní oceli
- Zdvihový objem 839 ccm
- Palivový systém elektronické vstřikování