Kategorie
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 29. 01. 2025
-
23.12. - 17.1. ZAVŘENO 12. 12. 2024
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
Prohlédnuté produkty
Yamaha R1
Historie R. Vaše budoucnost.
Nová aerodynamičtější a agresivnější kapotáž, odvozená od modelu M1, přispívá k jedinečným výkonům. Nová generace LED světel a přepracovaných LED pozičních světel posiluje nekompromisní vzhled motocyklu. Díky novým systémům řízení brzd (Brake Control – BC) a řízení motorové brzdy (Engine Brake Management – EBM) máte vše plně pod kontrolou. Každý ze sedmi nastavitelných elektronických systémů podpory jízdy je možné doladit během několika sekund pomocí systému YRC. Model R1 se zdokonaleným odpružením, vysoce sofistikovaným motorem EU5 a prémiovými pneumatikami RS11 zvedl laťku na zcela novou úroveň.
R1
Společnost Yamaha Motor Company vyhrála svůj první závod pouhých 10 dní po svém založení. Tato spalující touha po závodech definuje společnost Yamaha dodnes a umožňuje jí vytvářet vysoce výkonné supersportovní motocykly, jako je nejnovější R1.
Nový model R1, vyvinutý bez kompromisů a konstruovaný s použitím nejmodernější technologie motoru a podvozku, je jedinečným supersportem společnosti Yamaha.
Hlavní vlastnosti
Odpružení s vylepšeným výkonem
Nejnovější model je dodáván se zdokonalenou vidlicí 43 mm Kayaba, která využívá nové lamelové ventily tlumení. Spolu s revidovaným nastavením zadního tlumiče vám poskytne intenzivní pocit, že jste propojeni přímo s povrchem vozovky, takže máte dojem, že R1 je prodloužením vašeho těla.
Nový ovládací systém brzd (BC)
Technologie mění způsob, jakým jezdíme, a nejnovější R1 obsahuje sedm elektronických řídicích systémů. Nový systém řízení brzd (BC), který disponuje dvěma režimy, analyzuje data, jako je úhel náklonu a zrychlení prokluzu a moduluje tlak hydraulické brzdy, aby se zabránilo zablokování kol.
Vysoce účinný motor s klikovým hřídelem crossplane
Klíčovou funkcí motoru R1 o objemu 998 ccm je klikový hřídel crossplane a nepravidelný interval zapalování 270° – 180° – 90° – 180°, který dodává silný lineární točivý moment. Díky novému vysoce účinnému systému sání spolu s nově navrženými jednostranně uloženými vahadly tento pro závody vyvinutý motor poskytuje vyladěný výkon při vysokých otáčkách a splňuje požadavky normy EU5.
Nová škrticí klapka APSG ride-by-wire
Systém procesorem řízené škrticí klapky (Yamaha Chip Control Throttle – YCC-T) je aktivován novou otočnou sestavou, která umožňuje lepší interakci mezi jezdcem a strojem. Nový systém APSG (Accelerator Position Sensor Grip) ride-by-wire s pružinou, posuvníkem a převodovkou, které poskytují přirozený a progresivní pocit, snižuje hmotnost a poskytuje okamžitou odezvu plynu.
Aerodynamická kapotáž ve stylu M1
R1 vypadá ostřeji než kdy jindy díky nové kapotáži ve stylu M1 a plně integrovanému štítku, který dává motocyklu agresivnější závodní profil. Díky tomu, že se můžete k motocyklu více přitisknout, tato lehká karoserie snižuje aerodynamický odpor o více než 5 % pro lepší výkon ve vysokých rychlostech.
Nové brzdové destičky s vysokým třením
Dvojité 320mm přední kotouče R1 s monoblokovými třmeny jsou známé svým pozoruhodným brzdným účinkem a výkonem a nejnovější model R1 je nyní vybaven novým materiálem destiček s vysokým třením, díky kterým zastavíte ještě rychleji. To vám umožní prozkoumat plný potenciál tohoto legendárního supersportu.
Optimalizovaný systém řízení startu (Launch Control System – LCS)
Použitím dat ze širokého spektra senzorů vám systém řízení startu (Launch Control System – LCS) R1 dává větší kontrolu při startu závodů. Pro ještě rychlejší start byl režim LCS1 upraven tak, aby se aktivoval při 9000 ot./ min. a při otevření škrticí klapky na 41 stupňů.
Nový systém řízení motorové brzdy (EBM)
Když jste na závodní dráze, ovládání je vším. Nový systém řízení motorové brzdy (EBM) umožňuje nastavit brzdnou sílu motoru. Pomocí údajů z různých senzorů EBM nastavuje otevření škrticí klapky, časování zapalování a objem vstřikovaného paliva, aby vám umožnil výběr ze tří režimů brzdění motorem, které vyhovují různým jízdním situacím.
Světlomety LED nové generace
Nový kryt ve stylu M1 je vybaven přepracovanými světlomety LED, které zvýrazňují drsný vzhled nejnovějšího modelu. Nová agresivní maska modelu R1 obsahuje nová obrysová světla, která posilují bezkonkurenční vzhled motocyklu na silnici a podtrhují jeho závodní design.
Vylepšený přístrojový panel TFT se systémy EBM a BC
Díky novým ukazatelům pro BC a EBM je špičkový tenkovrstvý tranzistorový LCD displej jednou z nejsofistikovanějších přístrojových desek ve své třídě. Disponuje barevným displejem zobrazujícím širokou škálu informací ve formátu, který se snadno čte. Pokud chcete upravit některý z elektronických ovládacích prvků, jednoduše přepněte na obrazovku YRC a změňte nastavení dle svých požadavků!
Nejnovější pneumatiky Bridgestone Battlax RS11
Ať už je to při agresivní akceleraci, prudkém brzdění, nebo náklonu v plném úhlu, ve své pneumatiky musíte mít naprostou důvěru. Pneumatiky Bridgestone Battlax Racing Street RS11 se vyznačují nově vyvinutým vzorem a speciální směsí a poskytují vám nejvyšší úroveň trakce v kombinaci s vynikajícím zážitkem.
Vysoce kvalitní provedení
Model R1, který byl vyvinut s využitím technologie osvědčené při závodech a vyroben s použitím nejmodernějších komponentů a lehkých materiálů včetně titanu a magnézia, je vysoce kvalitním motocyklem, který se těší nejvyšší úcty a vyvolává skutečnou radost z vlastnictví. Tak je to ve třídě R zvykem.