Kategorie
- Brzdové díly
- Náhradní díly
- Originální díly
- Díly pro motor
- Elektrodíly
- Kapotáž
- Kola a pneumatiky
- Nářadí
- Oleje a čistící prostředky
- Otáčkoměry a měřáky
- Podvozek
- Přilby a brýle
- Příslušenství
- Propagace
- Speciální optické díly
- Variátory, spojky, převody, rozety
- Speciální závodní díly
- Výfuky
- Vzduchové filtry
- Výprodej nového zboží
- Použité náhradni díly
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
-
OTEVŘENO Po-Pá: 8:00 - 15:00 08. 07. 2024
-
OMEZENÝ PROVOZ!!! 27. 06. 2024
Prohlédnuté produkty
Válec RMS Blue Line 70ccm 47mm pro Piaggio Ape a Vespa Special, PK 50ccm
Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 155 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 155 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 16 Kč.
Kvalitní sportovní válec s hlavou od firmy RMS z řady Blue Line o objemu 70ccm s průměrem pístu 47mm je vhodný pro 2-taktní skútry Piaggio Ape a Vespa Special, PK o objemu 50ccm.
Před zahájením montáže nového válce se ujistěte, že všechny mechanické komponenty jako ložiska, ojnice, popřípadě kliková hřídel je v pořádku a nejeví žádné vady. Pokud tomu tak nebude, je nutné vadné díly vyměnit za nové, jelikož by mohlo dojít k nevratnému poškození válce. Před montáží válce je nutné všechny komponenty a dosedací plochy mít řádně čisté. Po vyčištění je nutné komponenty znovu lehce namazat olejem.
Po očištení motoru se můžete pustit do montáže válce. Začíná se kompletací pístní sady, po skompletování pístní sady se píst nasadí na ojnici klikové hřídele a to šipkou směřující k výfuku. Potom je třeba osadit dosedací plochu válce novým těsněním a opatrně zasunout píst do válce a přitlačit jej až na dosedací plochu kártru. Pak už jen zbývá namontovat hlavu válce, pod kterou je taktéž vždy nutné dát nové těsnění pro správný chod. (Sada těsnění válce nezbytná pro montáž bývá jako součást balení sady válce).
Pokud jsou v balení i lístky klapek, doporučujeme je také vyměnit za dodané v balení pro lepší reakci motoru na plyn.
Zajíždění válce by mělo proběhnout maximálně na 3/4 plynu po dobu 500km. Montáž a sladění doporučujeme svěřit odborným firmám, které se zabývají úpravami motorů. Je potřeba dbát na správné sladění směsi, chodu variátoru a dalších komponentů dle daného motoru. Při neodborné montáži by mohlo dojít k nevratnému poškození válce.
Balení obsahuje: válec, hlavu válce, pístní sadu a sadu těsnění válce.
- Piaggio Ape 50 69-71 TL1T
- Piaggio Ape 50 71-80 TL2T
- Piaggio Ape 50 80-86 TL3T
- Piaggio Ape 50 84-85 TL3T5 Elestart
- Piaggio Ape 50 85-90 TL4T
- Piaggio Ape 50 85-93 TL4T5 Elestart
- Piaggio Ape 50 89-95 TL6T
- Piaggio Ape 50 96-99 TL5T
- Piaggio Ape 50 Mix 99- ZAPC80
- Vespa klasická PK 50 S Elestart V5X2T
- Vespa klasická PK 50 S V5X2T
- Vespa klasická PK 50 SS Elestart V5S1T
- Vespa klasická PK 50 SS V5S1T
- Vespa klasická PK 50 V5X1T
- Vespa klasická PK 50 XL Elestart V5X3T (-89)
- Vespa klasická PK 50 XL FL2 V5X5T (92-)
- Vespa klasická PK 50 XL N V5X5T (-92)
- Vespa klasická PK 50 XL V5X3T (-89)
- Vespa klasická PK 50 XL2 Elestart V5X3T (90-)
- Vespa klasická PK 50 XL2 V5X3T (90-)
- Vespa klasická PK 50 XLS V5S2T
- Vespa klasická Vespa 50 1. Serie V5A1T (-65)
- Vespa klasická Vespa 50 FL V5N1T
- Vespa klasická Vespa 50 HP V5N2T
- Vespa klasická Vespa 50 L V5A1T
- Vespa klasická Vespa 50 N Elestart V5A3T
- Vespa klasická Vespa 50 N Elestart V5B2T
- Vespa klasická Vespa 50 N Elestart V5B4T
- Vespa klasická Vespa 50 N Special V5A2T
- Vespa klasická Vespa 50 N Special V5B1T
- Vespa klasická Vespa 50 N Special V5B3T
- Vespa klasická Vespa 50 N V5A1T
- Vespa klasická Vespa 50 R V5A1T
- Vespa klasická Vespa 50 Rush Elestart V5X4T
- Vespa klasická Vespa 50 Rush V5X4T
- Vespa klasická Vespa 50 S V5SA1T
- Vespa klasická Vespa 50 Special Revival V5R1T
- Vespa klasická Vespa 50 Sprinter SR V5SS2T
- Vespa klasická Vespa 50 Super Sprint SS V5SS1T