Kategorie
- Brzdové díly
- Náhradní díly
- Originální díly
- Díly pro motor
- Elektrodíly
- Kapotáž
- Kola a pneumatiky
- Nářadí
- Oleje a čistící prostředky
- Otáčkoměry a měřáky
- Podvozek
- Přilby a brýle
- Příslušenství
- Propagace
- Speciální optické díly
- Variátory, spojky, převody, rozety
- Speciální závodní díly
- Výfuky
- Vzduchové filtry
- Výprodej nového zboží
- Použité náhradni díly
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
-
OTEVŘENO Po-Pá: 8:00 - 15:00 08. 07. 2024
-
OMEZENÝ PROVOZ!!! 27. 06. 2024
Prohlédnuté produkty
Sekundární převod Polini 16/47 zubů - Piaggio
Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 75 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 75 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 8 Kč.
Sekundární převod Polini 16/47 pro větší maximální dosaženou rychlost skútrů.
Ve skříni převodovky skútrů se vždy nalézá soukolí primárního a sekundárního převodu. Primární převod je ten jehož hřídel začíná v odstředivé spojce a převádí sílu pomocí dalšího ozubeného kola, které je společně nalisované na hřídeli s ozubeným kolem převodu sekundárního. Převod sekundární začíná ozubeným kolem nalisovaným spolu s kolem primárním. Sekundární ozubené kolo převádí hnací sílu na koncovou sekundární hřídel zadního kola. Pokud změníme primární nebo sekundární převod, dojde ke změně poměru převodu hnací a hnané síly na zadním kole. Změnou převodu docílíme větší rychlosti skútru nebo naopak menší rychlosti a silnějšího rozjezdu. Pro správné stanovení převodu se udává míra a to počet zubů na primární hřídeli např. 16/40 - menší číslo udává počet zubů na primární hřídeli a větší číslo udává počet zubů na primárním ozubeným kolečku. U počtu zubů sekundárního převodu je pravidlo stejné. Efektivnost při změně primárního a sekundárního převodu si můžete propočítat, stačí pouze znát počet zubů. Tento propočet také může předběžně napovědět jak bude motor na tuto úpravu reagovat a co bude zapotřebí ještě na motoru upravit, aby byl výkon a rychlost vozidla dostačující pro dané použití. Vzorec na propočet: počet zubů velkého ozubeného kola vydělte počtem zubů malého ozubeného kola sekundárního převodu a vyjde potřebný koeficient efektivnosti. Příklad 48 zubů / 13 zubů = 1:3,69
Tento převod Vám sníží otáčky motoru a zvýší maximální rychlost.
- Piaggio NRG 50 Extreme AC (DT kotouč / buben) [ZAPC21000]
- Piaggio NRG 50 Extreme LC (DD kotouč / kotouč) [ZAPC21000]
- Piaggio NRG 50 MC2 LC (DD kotouč / kotouč) [ZAPC04000]
- Piaggio NRG 50 MC2 LC (DT kotouč / buben) [ZAPC04000]
- Piaggio NRG 50 MC3 AC (DT kotouč / buben) [ZAPC21000]
- Piaggio NRG 50 Power AC (DT kotouč / buben) -04 [ZAPC45300]
- Piaggio NRG 50 Power AC (DT kotouč / buben) 05 [ZAPC45300]
- Piaggio NRG 50 Power AC (DT kotouč / buben) 06- [ZAPC45300]
- Piaggio NRG 50 Power AC (DT kotouč / buben) 07-12 Speciální série [ZAPC45300/ 45301]
- Piaggio NRG 50 Power AC (DT kotouč / buben) 07-15 [ZAPC45300]
- Piaggio NRG 50 Power LC (DD kotouč / kotouč) 05-06 [ZAPC45100]
- Piaggio NRG 50 Power LC (DD kotouč / kotouč) 07-12 Speciální série [ZAPC45100]
- Piaggio NRG 50 Power Purejet LC (DD kotouč / kotouč) -05 [ZAPC452000001]