Zadali jste špatně Vaše přihlašovací údaje! OK Nová registrace Zapomněl/a jste heslo?
SKÚTRY, MOTORKY
ČTYŘKOLKY
NÁHRADNÍ DÍLY
TUNING
OBLEČENÍ A
DOPLŇKY

Sekundární převod Polini 16/47 zubů - Piaggio

Sekundární převod Polini 16/47 zubů - Piaggio -55,6%

Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 75 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 75 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 8 Kč.

Sekundární převod Polini 16/47 pro větší maximální dosaženou rychlost skútrů.

Cena s DPH 757 Kč
Cena bez DPH 626 Kč
Běžná cena 1 705 Kč
Ušetříte 948 Kč / 55,6 %
Skladem - 1 ks Informace o dostupnosti
Informace o dostupnosti:

Skladem -: 1 ks

1 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.

Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.

ks
Výrobce : Totální výprodej
Kód zboží : 202.1382

Ve skříni převodovky skútrů se vždy nalézá soukolí primárního a sekundárního převodu. Primární převod je ten jehož hřídel začíná v odstředivé spojce a převádí sílu pomocí dalšího ozubeného kola, které je společně nalisované na hřídeli s ozubeným kolem převodu sekundárního. Převod sekundární začíná ozubeným kolem nalisovaným spolu s kolem primárním. Sekundární ozubené kolo převádí hnací sílu na koncovou sekundární hřídel zadního kola. Pokud změníme primární nebo sekundární převod, dojde ke změně poměru převodu hnací a hnané síly na zadním kole. Změnou převodu docílíme větší rychlosti skútru nebo naopak menší rychlosti a silnějšího rozjezdu. Pro správné stanovení převodu se udává míra a to počet zubů na primární hřídeli např. 16/40 - menší číslo udává počet zubů na primární hřídeli a větší číslo udává počet zubů na primárním ozubeným kolečku. U počtu zubů sekundárního převodu je pravidlo stejné. Efektivnost při změně primárního a sekundárního převodu si můžete propočítat, stačí pouze znát počet zubů. Tento propočet také může předběžně napovědět jak bude motor na tuto úpravu reagovat a co bude zapotřebí ještě na motoru upravit, aby byl výkon a rychlost vozidla dostačující pro dané použití. Vzorec na propočet: počet zubů velkého ozubeného kola vydělte počtem zubů malého ozubeného kola sekundárního převodu a vyjde potřebný koeficient efektivnosti. Příklad 48 zubů / 13 zubů = 1:3,69
Tento převod Vám sníží otáčky motoru a zvýší maximální rychlost.

P
  • Piaggio NRG 50 Extreme AC (DT kotouč / buben) [ZAPC21000]
  • Piaggio NRG 50 Extreme LC (DD kotouč / kotouč) [ZAPC21000]
  • Piaggio NRG 50 MC2 LC (DD kotouč / kotouč) [ZAPC04000]
  • Piaggio NRG 50 MC2 LC (DT kotouč / buben) [ZAPC04000]
  • Piaggio NRG 50 MC3 AC (DT kotouč / buben) [ZAPC21000]
  • Piaggio NRG 50 Power AC (DT kotouč / buben) -04 [ZAPC45300]
  • Piaggio NRG 50 Power AC (DT kotouč / buben) 05 [ZAPC45300]
  • Piaggio NRG 50 Power AC (DT kotouč / buben) 06- [ZAPC45300]
  • Piaggio NRG 50 Power AC (DT kotouč / buben) 07-12 Speciální série [ZAPC45300/ 45301]
  • Piaggio NRG 50 Power AC (DT kotouč / buben) 07-15 [ZAPC45300]
  • Piaggio NRG 50 Power LC (DD kotouč / kotouč) 05-06 [ZAPC45100]
  • Piaggio NRG 50 Power LC (DD kotouč / kotouč) 07-12 Speciální série [ZAPC45100]
  • Piaggio NRG 50 Power Purejet LC (DD kotouč / kotouč) -05 [ZAPC452000001]
při objednávce nad 1 500 Kč věrnostní body si můžete převést na slevový kupón
Technické specifikace daného produktu se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky produktů mají pouze informativní charakter. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučená koncová cena.