Zadali jste špatně Vaše přihlašovací údaje! OK Nová registrace Zapomněl/a jste heslo?
SKÚTRY, MOTORKY
ČTYŘKOLKY
NÁHRADNÍ DÍLY
TUNING
OBLEČENÍ A
DOPLŇKY

Sekundární převod Polini 15/39 zubů - Piaggio Zip, Quartz

Sekundární převod Polini 15/39 zubů - Piaggio Zip, Quartz -55,6%

Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 75 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 75 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 8 Kč.

Sekundární převod Polini 15/39 pro větší maximální dosaženou rychlost skútrů.

Cena s DPH 759 Kč
Cena bez DPH 627 Kč
Běžná cena 1 709 Kč
Ušetříte 950 Kč / 55,6 %
Skladem - 1 ks Informace o dostupnosti
Informace o dostupnosti:

Skladem -: 1 ks

1 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.

Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.

ks
Výrobce : Totální výprodej
Kód zboží : 202.1348

Ve skříni převodovky skútrů se vždy nalézá soukolí primárního a sekundárního převodu. Primární převod je ten jehož hřídel začíná v odstředivé spojce a převádí sílu pomocí dalšího ozubeného kola, které je společně nalisované na hřídeli s ozubeným kolem převodu sekundárního. Převod sekundární začíná ozubeným kolem nalisovaným spolu s kolem primárním. Sekundární ozubené kolo převádí hnací sílu na koncovou sekundární hřídel zadního kola. Pokud změníme primární nebo sekundární převod, dojde ke změně poměru převodu hnací a hnané síly na zadním kole. Změnou převodu docílíme větší rychlosti skútru nebo naopak menší rychlosti a silnějšího rozjezdu. Pro správné stanovení převodu se udává míra a to počet zubů na primární hřídeli např. 16/40 - menší číslo udává počet zubů na primární hřídeli a větší číslo udává počet zubů na primárním ozubeným kolečku. U počtu zubů sekundárního převodu je pravidlo stejné. Efektivnost při změně primárního a sekundárního převodu si můžete propočítat, stačí pouze znát počet zubů. Tento propočet také může předběžně napovědět jak bude motor na tuto úpravu reagovat a co bude zapotřebí ještě na motoru upravit, aby byl výkon a rychlost vozidla dostačující pro dané použití. Vzorec na propočet: počet zubů velkého ozubeného kola vydělte počtem zubů malého ozubeného kola sekundárního převodu a vyjde potřebný koeficient efektivnosti. Příklad 48 zubů / 13 zubů = 1:3,69
Tento převod Vám sníží otáčky motoru a zvýší maximální rychlost.

P
  • Piaggio Quartz 50 LC (DT kotouč / buben) 92-96 [NSP1T]
  • Piaggio Zip 50 2T (2. řada) 95- (DT kotouč / buben) [SSP2T]
  • Piaggio Zip 50 2T (2. řada) 95- (TT kotouč / kotouč) [SSP2T]
  • Piaggio Zip 50 2T Fast Rider RST 96- (DT kotouč / buben) [ZAPC07000]
  • Piaggio Zip 50 2T RST 96- (DT kotouč / buben) [ZAPC06000]
  • Piaggio Zip 50 2T RST 96- (TT kotouč / kotouč) [ZAPC06000]
  • Piaggio Zip 50 2T SP 1 LC 96-99 (DT kotouč / buben) [ZAPC11000]
  • Piaggio Zip 50 ie 4T 3V 18-20 E4 25Km/h [LBMCA220]
při objednávce nad 1 500 Kč věrnostní body si můžete převést na slevový kupón
Technické specifikace daného produktu se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky produktů mají pouze informativní charakter. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučená koncová cena.