Kategorie
- Brzdové díly
- Náhradní díly
- Originální díly
- Díly pro motor
- Elektrodíly
- Kapotáž
- Kola a pneumatiky
- Nářadí
- Oleje a čistící prostředky
- Otáčkoměry a měřáky
- Podvozek
- Přilby a brýle
- Příslušenství
- Propagace
- Speciální optické díly
- Variátory, spojky, převody, rozety
- Speciální závodní díly
- Výfuky
- Vzduchové filtry
- Výprodej nového zboží
- Použité náhradni díly
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
-
OTEVŘENO Po-Pá: 8:00 - 15:00 08. 07. 2024
-
OMEZENÝ PROVOZ!!! 27. 06. 2024
Prohlédnuté produkty
Sekundární převod Malossi HTQ 17/49 - Piaggio 125 a 200ccm 4T
Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 280 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 280 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 28 Kč.
Sekundární převod Malossi HTQ 17/49 pro větší maximální dosaženou rychlost skútrů. Ve skříni převodovky skútrů se vždy nalézá soukolí primárního a sekundárního převodu. Primární převod je ten jehož hřídel začíná v odstředivé spojce a převádí sílu pomocí dalšího ozubeného kola, které je společně nalisované na hřídeli s ozubeným kolem převodu sekundárního. Převod sekundární začíná ozubeným kolem nalisovaným spolu s kolem primárním. Sekundární ozubené kolo převádí hnací sílu na koncovou sekundární hřídel zadního kola. Pokud změníme primární nebo sekundární převod, dojde ke změně poměru převodu hnací a hnané síly na zadním kole. Změnou převodu docílíme větší rychlosti skútru nebo naopak menší rychlosti a silnějšího rozjezdu. Pro správné stanovení převodu se udává míra a to počet zubů na primární hřídeli např. 16/40 - menší číslo udává počet zubů na primární hřídeli a větší číslo udává počet zubů na primárním ozubeným kolečku. U počtu zubů sekundárního převodu je pravidlo stejné. Efektivnost při změně primárního a sekundárního převodu si můžete propočítat, stačí pouze znát počet zubů. Tento propočet také může předběžně napovědět jak bude motor na tuto úpravu reagovat a co bude zapotřebí ještě na motoru upravit, aby byl výkon a rychlost vozidla dostačující pro dané použití. Vzorec na propočet: počet zubů velkého ozubeného kola vydělte počtem zubů malého ozubeného kola sekundárního převodu a vyjde potřebný koeficient efektivnosti. Příklad 48 zubů / 13 zubů = 1:3,69
Tento převod Vám sníží otáčky motoru a zvýší maximální rychlost.
Sekundární převod Malossi HTQ 17/49 pro větší maximální dosaženou rychlost skútrů. Ve skříni převodovky skútrů se vždy nalézá soukolí primárního a sekundárního převodu. Primární převod je ten jehož hřídel začíná v odstředivé spojce a převádí sílu pomocí dalšího ozubeného kola, které je společně nalisované na hřídeli s ozubeným kolem převodu sekundárního. Převod sekundární začíná ozubeným kolem nalisovaným spolu s kolem primárním. Sekundární ozubené kolo převádí hnací sílu na koncovou sekundární hřídel zadního kola. Pokud změníme primární nebo sekundární převod, dojde ke změně poměru převodu hnací a hnané síly na zadním kole. Změnou převodu docílíme větší rychlosti skútru nebo naopak menší rychlosti a silnějšího rozjezdu. Pro správné stanovení převodu se udává míra a to počet zubů na primární hřídeli např. 16/40 - menší číslo udává počet zubů na primární hřídeli a větší číslo udává počet zubů na primárním ozubeným kolečku. U počtu zubů sekundárního převodu je pravidlo stejné. Efektivnost při změně primárního a sekundárního převodu si můžete propočítat, stačí pouze znát počet zubů. Tento propočet také může předběžně napovědět jak bude motor na tuto úpravu reagovat a co bude zapotřebí ještě na motoru upravit, aby byl výkon a rychlost vozidla dostačující pro dané použití. Vzorec na propočet: počet zubů velkého ozubeného kola vydělte počtem zubů malého ozubeného kola sekundárního převodu a vyjde potřebný koeficient efektivnosti. Příklad 48 zubů / 13 zubů = 1:3,69
Tento převod Vám sníží otáčky motoru a zvýší maximální rychlost.
- Aprilia Scarabeo 125 4V 03 (Piaggio Motor) [ZD4TD000/ TDA00/ TDA01]
- Aprilia Scarabeo 125 4V 04-06 (Piaggio Motor) [ZD4TD002/ TDB/ TDC]
- Aprilia Scarabeo 125 4V 06- (Piaggio Motor) [ZD4TD005/ TDA03]
- Aprilia Sport City 125 4V 04-06 E2 [ZD4VB00]
- Aprilia Sport City 125 4V 06-08 E3 [ZD4VB002]
- Aprilia Sport City 200 4V 04-06 E2 [ZD4VBA00]
- Aprilia Sport City 200 4V 06-08 E3 [ZD4VBA01]
- Aprilia SR Max 125 ie 4V 11-14 [ZAPM357/ ZD4M357]
- Derbi Rambla 125 4V LC 08-09 E3 [VTHRA1A]
- Gilera Nexus 125 ie 4T 4V 08- [ZAPM35700]
- Gilera Nexus 125 ie 4T 4V 09-10 [ZAPM35700]
- Piaggio Beverly 125 4V 02-05 (karburátor) [ZAPM281000]
- Piaggio Beverly 125 4V 05-06 (karburátor) [ZAPM28400]
- Piaggio Beverly 125 4V 07-08 (karburátor) [ZAPM28900]
- Piaggio Beverly 125 4V RST 04-06 (karburátor) [ZAPM28400]
- Piaggio Beverly 125 4V Sport 07-08 (karburátor) [ZAPM28900]
- Piaggio Beverly 125 4V Tourer 07-10 (karburátor) [ZAPM28901]
- Piaggio Beverly 200 4V (karburátor) [ZAPM28200]
- Piaggio BV 200 4V -04 [ZAPM28900]
- Piaggio BV 200 4V 05- [ZAPM289L]
- Piaggio Carnaby 125 4V 07-10 E3 [ZAPM60200]