Kategorie
- Brzdové díly
- Náhradní díly
- Originální díly
- Díly pro motor
- Elektrodíly
- Kapotáž
- Kola a pneumatiky
- Nářadí
- Oleje a čistící prostředky
- Otáčkoměry a měřáky
- Podvozek
- Přilby a brýle
- Příslušenství
- Propagace
- Speciální optické díly
- Variátory, spojky, převody, rozety
- Speciální závodní díly
- Výfuky
- Vzduchové filtry
- Výprodej nového zboží
- Použité náhradni díly
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
-
OTEVŘENO Po-Pá: 8:00 - 15:00 08. 07. 2024
-
OMEZENÝ PROVOZ!!! 27. 06. 2024
Prohlédnuté produkty
Sekundární převod Malossi HTQ 14/47 zubů ,18mm pro motor Piaggio 50ccm do r.v. -1998
Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 169 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 169 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 17 Kč.
Sekundární převod Malossi HTQ 14/47 zubů je vhodný pro 2-taktní skútry s motorem Piaggio o objemu 50ccm do roku výroby 1998 s uložením hřídele do ložisek o průměru 18mm. Ve skříni převodovky skútrů se vždy nalézá soukolí primárního a sekundárního převodu. Primární převod je ten jehož hřídel začíná v odstředivé spojce a převádí sílu pomocí dalšího ozubeného kola, které je společně nalisované na hřídeli s ozubeným kolem převodu sekundárního. Převod sekundární začíná ozubeným kolem nalisovaným spolu s kolem primárním. Sekundární ozubené kolo převádí hnací sílu na koncovou sekundární hřídel zadního kola. Pokud změníme primární nebo sekundární převod, dojde ke změně poměru převodu hnací a hnané síly na zadním kole.
Změnou převodu docílíme větší rychlosti skútru nebo naopak menší rychlosti a silnějšího rozjezdu. Pro správné stanovení převodu se udává míra a to počet zubů na primární hřídeli např. 16/40 - menší číslo udává počet zubů na primární hřídeli a větší číslo udává počet zubů na primárním ozubeným kolečku. U počtu zubů sekundárního převodu je pravidlo stejné. Efektivnost při změně primárního a sekundárního převodu si můžete propočítat, stačí pouze znát počet zubů. Tento propočet také může předběžně napovědět jak bude motor na tuto úpravu reagovat a co bude zapotřebí ještě na motoru upravit, aby byl výkon a rychlost vozidla dostačující pro dané použití. Vzorec na propočet: počet zubů velkého ozubeného kola vydělte počtem zubů malého ozubeného kola sekundárního převodu a vyjde potřebný koeficient efektivnosti. Příklad 48 zubů / 13 zubů = 1:3,69
Tento převod Vám sníží otáčky motoru a zvýší maximální rychlost.
Převodový olej Motul Scooter Gear 150ml
Skladem -: 21 ks
Do týdne -: 20 ks
21 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.
20 ks zboží můžeme připravit k odeslání nebo vyzvednutí do 7 pracovních dnů.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.
- Piaggio Free 50 2T FL (DT kotouč / buben) [FCS2T0001]
- Piaggio Free 50 2T FL (TT kotouč / kotouč) [FCS2T0001]
- Piaggio Free 50 2T Post (DT kotouč / buben) [FCS2T0001]
- Piaggio Quartz 50 LC (DT kotouč / buben) 92-96 [NSP1T]
- Piaggio Sfera 50 (TT kotouč / kotouč) 91-94 [NSL1T]
- Piaggio Sfera 50 RST [ZAPC01000]
- Piaggio Storm 50 AC (DT Scheibe / Trommel) 94-96 [TEC1T]
- Piaggio Zip 50 2T (1. Řada) (buben / buben) [SSL1T]
- Piaggio Zip 50 2T (1. Řada) 25Km/h (buben / buben) [SSL1T]
- Piaggio Zip 50 2T (2. řada) 95- (DT kotouč / buben) [SSP2T]
- Piaggio Zip 50 2T (2. řada) 95- (TT kotouč / kotouč) [SSP2T]
- Piaggio Zip 50 2T Fast Rider -95 (DT Scheibe / Trommel) [SSL1T]
- Piaggio Zip 50 2T Fast Rider RST 96- (DT kotouč / buben) [ZAPC07000]
- Piaggio Zip 50 2T RST 96- (DT kotouč / buben) [ZAPC06000]
- Piaggio Zip 50 2T RST 96- (TT kotouč / kotouč) [ZAPC06000]
- Puch Storm 50 2T 93-94 (Piaggio Motor) [TEC1T]