Kategorie
- Brzdové díly
- Náhradní díly
- Originální díly
- Díly pro motor
- Elektrodíly
- Kapotáž
- Kola a pneumatiky
- Nářadí
- Oleje a čistící prostředky
- Otáčkoměry a měřáky
- Podvozek
- Přilby a brýle
- Příslušenství
- Propagace
- Speciální optické díly
- Variátory, spojky, převody, rozety
- Speciální závodní díly
- Výfuky
- Vzduchové filtry
- Výprodej nového zboží
- Použité náhradni díly
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
-
OTEVŘENO Po-Pá: 8:00 - 15:00 08. 07. 2024
-
OMEZENÝ PROVOZ!!! 27. 06. 2024
Prohlédnuté produkty
Regulátor napětí pro Yamaha a MBK
Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 89 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 89 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 9 Kč.
Regulátor napětí pro skútry značky Yamaha a MBK. Usměrňuje střídavý proud od magneta dobíjení na požadovaný stejnosměrný proud. Regulátor poskytuje stabilnější napětí a tím i zamezení blikání světlometu při snížení otáček motoru. Pohasínání světlometů a stále se opakující problém s vybitým akumulátorem zjevně značí na nefunkční regulátor napětí.
Nahrazuje originální díl s obj.č.: 5VX-8196-00-00 / 5BN819600000 / 4JH-8196-01-00.
Pokud Vám váš skútr, moped, motocykl či čtyřkolka nedobíjí, může být závada v regulátoru napětí, vyšší střídavé napětí co přijde do regulátoru není regulováno a usměrněno do stejnosměrného napětí a tím nedochází k následnému dobíjení baterie. V tomto případě funguje stroj pouze na kapacitu baterie. Další a více častá závada je, že střídavé napětí, které vstupuje do regulátoru má menší hodnoty jak systémové napětí potřebné pro chod stroje. Pokud stroj má 12voltovou baterii a do regulátoru jdou pouze 3volty nemá v tomto případě regulátor co regulovat a chyba v dobíjení je ve statoru. 3. a již poslední častá závada je že svíčka nehází jiskru a tudiž motor neběží. V tomto případě je potřeba proměření více faktorů, může být vadná zapalovací cívka, vadné CDI a následně i na statoru snímač otáček. Pokud do CDI jednotky jde impuls se snímače otáček, pak by se závada vadného statoru mohla vyloučit, ale v opačném případě je nutná výměna statoru za nový pro správný chod motoru.
- MBK Skycruiser 125i 06-09 1B9
- MBK Skycruiser 125i 10-12 39D
- MBK Skycruiser 125i ABS 11-12 39D
- Yamaha Majesty 250 02-03 E2 [SG048/ 5SJ]
- Yamaha Majesty 250 96-99 E1 [4UC]
- Yamaha Majesty 250 99-02 E1 [SG041/ 5GM/ SG022/ SG04/ 5SJ/ 5DF]
- Yamaha Majesty 250 DX 98-00 E1 [SG021/ 5DF]
- Yamaha T-Max 500 01-03 E1 [SJ01/ 5GJ]
- Yamaha T-Max 500i 04-06 E2 [SJ031/ SJ034/ 5VU]
- Yamaha T-Max 500i 07 [SJ051/ SJ052/ 15B]
- Yamaha T-Max 500i 08-11 E3 [SJ061/ SJ064/ 4B5]
- Yamaha T-Max 530i 12-14 E3 [SJ091/ SJ092/ 59C]
- Yamaha T-Max 530i 15-17 E3 [SJ098/ SJ099/ 2PW]
- Yamaha X-City 125i 08-17 E3 [SE431/ 16P]
- Yamaha X-City 250i 07-17 E3 [SG19/ 5B2]
- Yamaha X-Max 125i 06-09 [SE32/ 1B9]
- Yamaha X-Max 125i 10-12 [SE54/ 39D]
- Yamaha X-Max 125i 13-17 E3 [SE64/ SE68/ 2AB/ 2DM]
- Yamaha X-Max 250i 05-06 E2 [SG161/ 1C0]
- Yamaha X-Max 250i 07-09 E3 [SG162/ 1C0]
- Yamaha X-Max 250i 10-12 E3 [SG22/ 37P]
- Yamaha X-Max 250i 13-17 E3 [SG25/ SG26/ 1YS/ 2DL]
- Yamaha XVS 125 00-04 VE01
- Yamaha YZF-R 125 4T LC 08-13 E3 [RE061/ 5D7]
- Yamaha YZF-R 125 4T LC 14-17 E3 [RE11/ 5D7]