Zadali jste špatně Vaše přihlašovací údaje! OK Nová registrace Zapomněl/a jste heslo?
SKÚTRY, MOTORKY
ČTYŘKOLKY
NÁHRADNÍ DÍLY
TUNING
OBLEČENÍ A
DOPLŇKY

Regulátor napětí pro Suzuki Katana, Malaguti F10, F12, F15, Piaggio a Vespa ET2 i

Regulátor napětí pro Suzuki Katana, Malaguti F10, F12, F15, Piaggio a Vespa ET2 i -7,0%

Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 88 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 88 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 9 Kč.

Regulátor napětí pro skútry značky Suzuki, Malaguti, Piaggio a Vespa. Usměrňuje střídavý proud od magneta dobíjení na požadovaný stejnosměrný proud. Regulátor poskytuje stabilnější napětí a tím i zamezení blikání světlometu při snížení otáček motoru. Pohasínání světlometů a stále se opakující problém s vybitým akumulátorem zjevně značí na nefunkční regulátor napětí. Nahrazuje originální díly s obj.č.:  32800-35E00 / 32800-35E30 / 2944585

Cena s DPH 883 Kč
Cena bez DPH 730 Kč
Běžná cena 949 Kč
Ušetříte 66 Kč / 7,0 %
Skladem - 1 ks Informace o dostupnosti
Informace o dostupnosti:

Skladem -: 1 ks
Do týdne -: 20 ks

1 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.

20 ks zboží můžeme připravit k odeslání nebo vyzvednutí do 7 pracovních dnů.

Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.

ks
Výrobce : 101 Octane ®
Kód zboží : IP32331
EAN : 4250362427946
Celková hmotnost : 0 kg

Pokud Vám váš skútr, moped či čtyřkolka nedobíjí, může být závada v regulátoru napětí, vyšší střídavé napětí co přijde do regulátoru není regulováno a usměrněno do stejnosměrného napětí a tím nedochází k následnému dobíjení baterie. V tomto případě funguje stroj pouze na kapacitu baterie. Další a více častá závada je, že střídavé napětí, které vstupuje do regulátoru má menší hodnoty jak systémové napětí potřebné pro chod stroje. Pokud stroj má 12voltovou baterii a do regulátoru jdou pouze 3volty nemá v tomto případě regulátor co regulovat a chyba v dobíjení je ve statoru. 3. a již poslední častá závada je že svíčka nehází jiskru a tudiž motor neběží. V tomto případě je potřeba proměření více faktorů, může být vadná zapalovací cívka, vadné CDI a následně i na statoru snímač otáček. Pokud do CDI jednotky jde impuls se snímače otáček, pak by se závada vadného statoru mohla vyloučit, ale v opačném případě je nutná výměna statoru za nový pro správný chod motoru.

M
  • Malaguti F10 Cat. 50 (99-)
  • Malaguti F10 Jet Line 50 (-99)
  • Malaguti F10 Wap 50 (04-)
  • Malaguti F12 Phantom 100 2T
  • Malaguti F12 Phantom 50 AC (-03)
  • Malaguti F12 Phantom 50 AC (04-07)
  • Malaguti F12 Phantom 50 LC (-00)
  • Malaguti F12 Phantom 50 LC (00-04)
  • Malaguti F12 Phantom 50 LC (04-)
  • Malaguti F12R Phantom 50 AC (07-) CPI Motor
  • Malaguti F12R Phantom 50 LC
  • Malaguti F15 Firefox 50 AC (04-)
  • Malaguti F15 Firefox 50 LC (-03)
  • Malaguti F15 Firefox 50 LC (04-)
S
  • Suzuki Estilete 50
  • Suzuki Katana 50 AC -99
  • Suzuki Katana 50 AC 99-
  • Suzuki Katana 50 LC -99
  • Suzuki Katana 50 LC 99-
  • Suzuki Katana 50 [Aprilia vstřikování]
  • Suzuki Zillion 50 LC -99
  • Suzuki Zillion 50 LC 99-
V
  • Vespa moderní ET2 50 ie [ZAPC120]
při objednávce nad 1 500 Kč věrnostní body si můžete převést na slevový kupón
Technické specifikace daného produktu se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky produktů mají pouze informativní charakter. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučená koncová cena.