Kategorie
- Brzdové díly
- Náhradní díly
- Originální díly
- Díly pro motor
- Elektrodíly
- Kapotáž
- Kola a pneumatiky
- Nářadí
- Oleje a čistící prostředky
- Otáčkoměry a měřáky
- Podvozek
- Přilby a brýle
- Příslušenství
- Propagace
- Speciální optické díly
- Variátory, spojky, převody, rozety
- Speciální závodní díly
- Výfuky
- Vzduchové filtry
- Výprodej nového zboží
- Použité náhradni díly
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
-
OTEVŘENO Po-Pá: 8:00 - 15:00 08. 07. 2024
-
OMEZENÝ PROVOZ!!! 27. 06. 2024
Prohlédnuté produkty
Regulátor napětí pro Suzuki Katana, Malaguti F10, F12, F15, Piaggio a Vespa ET2 i
Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 88 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 88 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 9 Kč.
Regulátor napětí pro skútry značky Suzuki, Malaguti, Piaggio a Vespa. Usměrňuje střídavý proud od magneta dobíjení na požadovaný stejnosměrný proud. Regulátor poskytuje stabilnější napětí a tím i zamezení blikání světlometu při snížení otáček motoru. Pohasínání světlometů a stále se opakující problém s vybitým akumulátorem zjevně značí na nefunkční regulátor napětí. Nahrazuje originální díly s obj.č.: 32800-35E00 / 32800-35E30 / 2944585
Pokud Vám váš skútr, moped či čtyřkolka nedobíjí, může být závada v regulátoru napětí, vyšší střídavé napětí co přijde do regulátoru není regulováno a usměrněno do stejnosměrného napětí a tím nedochází k následnému dobíjení baterie. V tomto případě funguje stroj pouze na kapacitu baterie. Další a více častá závada je, že střídavé napětí, které vstupuje do regulátoru má menší hodnoty jak systémové napětí potřebné pro chod stroje. Pokud stroj má 12voltovou baterii a do regulátoru jdou pouze 3volty nemá v tomto případě regulátor co regulovat a chyba v dobíjení je ve statoru. 3. a již poslední častá závada je že svíčka nehází jiskru a tudiž motor neběží. V tomto případě je potřeba proměření více faktorů, může být vadná zapalovací cívka, vadné CDI a následně i na statoru snímač otáček. Pokud do CDI jednotky jde impuls se snímače otáček, pak by se závada vadného statoru mohla vyloučit, ale v opačném případě je nutná výměna statoru za nový pro správný chod motoru.
- Malaguti F10 Cat. 50 (99-)
- Malaguti F10 Jet Line 50 (-99)
- Malaguti F10 Wap 50 (04-)
- Malaguti F12 Phantom 100 2T
- Malaguti F12 Phantom 50 AC (-03)
- Malaguti F12 Phantom 50 AC (04-07)
- Malaguti F12 Phantom 50 LC (-00)
- Malaguti F12 Phantom 50 LC (00-04)
- Malaguti F12 Phantom 50 LC (04-)
- Malaguti F12R Phantom 50 AC (07-) CPI Motor
- Malaguti F12R Phantom 50 LC
- Malaguti F15 Firefox 50 AC (04-)
- Malaguti F15 Firefox 50 LC (-03)
- Malaguti F15 Firefox 50 LC (04-)
- Suzuki Estilete 50
- Suzuki Katana 50 AC -99
- Suzuki Katana 50 AC 99-
- Suzuki Katana 50 LC -99
- Suzuki Katana 50 LC 99-
- Suzuki Katana 50 [Aprilia vstřikování]
- Suzuki Zillion 50 LC -99
- Suzuki Zillion 50 LC 99-
- Vespa moderní ET2 50 ie [ZAPC120]