Kategorie
- Brzdové díly
- Náhradní díly
- Originální díly
- Díly pro motor
- Elektrodíly
- Kapotáž
- Kola a pneumatiky
- Nářadí
- Oleje a čistící prostředky
- Otáčkoměry a měřáky
- Podvozek
- Přilby a brýle
- Příslušenství
- Propagace
- Speciální optické díly
- Variátory, spojky, převody, rozety
- Speciální závodní díly
- Výfuky
- Vzduchové filtry
- Výprodej nového zboží
- Použité náhradni díly
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
-
OTEVŘENO Po-Pá: 8:00 - 15:00 08. 07. 2024
-
OMEZENÝ PROVOZ!!! 27. 06. 2024
Prohlédnuté produkty
Regulátor napětí pro Rieju MRT, RRX a Spike 50ccm
Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 69 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 69 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 7 Kč.
Regulátor napětí s 5-pinovým konektorem pro motocykly Rieju MRT, RRX a Spike o objemu 50ccm. Usměrňuje střídavý proud od magneta dobíjení na požadovaný stejnosměrný proud. Regulátor poskytuje stabilnější napětí a tím i zamezení blikání světlometu při snížení otáček motoru. Pohasínání světlometů a stále se opakující problém s vybitým akumulátorem zjevně značí na nefunkční regulátor napětí.
Nahrazuje originální náhradní díl s obj.č.: 005.070.5002
Pokud Vám váš skútr, moped či čtyřkolka nedobíjí, může být závada v regulátoru napětí. Vyšší střídavé napětí co přijde do regulátoru není regulováno a usměrněno do stejnosměrného napětí a tím nedochází k následnému dobíjení baterie. V tomto případě funguje stroj pouze na kapacitu baterie. Další a více častá závada je, že střídavé napětí, které vstupuje do regulátoru má menší hodnoty jak systémové napětí potřebné pro chod stroje. Pokud stroj má 12voltovou baterii a do regulátoru jdou pouze 3volty nemá v tomto případě regulátor co regulovat a chyba v dobíjení je ve statoru. 3. a již poslední častá závada je že svíčka nehází jiskru a tudiž motor neběží. V tomto případě je potřeba proměření více faktorů, může být vadná zapalovací cívka, vadné CDI a následně i na statoru snímač otáček. Pokud do CDI jednotky jde impuls ze snímače otáček, pak by se závada vadného statoru mohla vyloučit, ale v opačném případě je nutná výměna statoru za nový pro správný chod motoru.
- Rieju MRT 50 Cross 08-10 (AM6)
- Rieju MRT 50 Cross Europa I 10-12 (AM6)
- Rieju MRT 50 Cross Europa II 13-14 (AM6)
- Rieju MRT 50 Cross Europa III 15-17 (AM6)
- Rieju MRT 50 Cross Freejump 15-17 (AM6)
- Rieju MRT 50 Cross Lite 13- (AM6)
- Rieju MRT 50 Cross Racing 11 (AM6)
- Rieju MRT 50 Cross Racing 12-14 (AM6)
- Rieju MRT 50 Cross Racing 15-16 (AM6)
- Rieju MRT 50 Pro Cross 08-11 (AM6)
- Rieju MRT 50 Pro Cross 12-14 (AM6)
- Rieju MRT 50 Pro Cross 15-17 (AM6)
- Rieju MRT 50 Pro Freejump Cross 14-17 (AM6)
- Rieju MRT 50 Pro Freejump SM 14-17 (AM6)
- Rieju MRT 50 Pro SM 08-11 (AM6)
- Rieju MRT 50 Pro SM 12-14 (AM6)
- Rieju MRT 50 Pro SM 15-17 (AM6)
- Rieju MRT 50 SM 08-10 (AM6)
- Rieju MRT 50 SM Europa I 10-12 (AM6)
- Rieju MRT 50 SM Europa II 13-14 (AM6)
- Rieju MRT 50 SM Europa III 15-17 (AM6)
- Rieju MRT 50 SM Freejump 15-17 (AM6)
- Rieju MRT 50 SM Lite 11-13 (AM6)
- Rieju MRT 50 SM Racing 11 (AM6)
- Rieju MRT 50 SM Racing 12-14 (AM6)
- Rieju MRT 50 SM Racing 15-17 (AM6)
- Rieju RRX 50 06-09 (AM6)
- Rieju Spike 50 X 06-11 (AM6)