Kategorie
- Brzdové díly
- Náhradní díly
- Originální díly
- Díly pro motor
- Elektrodíly
- Kapotáž
- Kola a pneumatiky
- Nářadí
- Oleje a čistící prostředky
- Otáčkoměry a měřáky
- Podvozek
- Přilby a brýle
- Příslušenství
- Propagace
- Speciální optické díly
- Variátory, spojky, převody, rozety
- Speciální závodní díly
- Výfuky
- Vzduchové filtry
- Výprodej nového zboží
- Použité náhradni díly
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
-
OTEVŘENO Po-Pá: 8:00 - 15:00 08. 07. 2024
-
OMEZENÝ PROVOZ!!! 27. 06. 2024
Prohlédnuté produkty
Regulátor napětí pro Kymco Downtown, People GT, People S a X-Citing
Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 94 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 94 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 9 Kč.
Regulátor napětí pro skútry Kymco Downtown, People GT, People S a X-Citing. Usměrňuje střídavý proud od magneta dobíjení na požadovaný stejnosměrný proud. Regulátor poskytuje stabilnější napětí a tím i omezuje blikání světlometu při snížení otáček motoru. Pohasínání světlometů a stále se opakující problém s vybitým akumulátorem zjevně značí na nefunkční regulátor napětí. Nahrazuje originální díl s obj.č.: 31600-KED9-900.
Pokud Vám váš skútr, moped, motocykl či čtyřkolka nedobíjí, může být závada v regulátoru napětí, vyšší střídavé napětí co přijde do regulátoru není regulováno a usměrněno do stejnosměrného napětí a tím nedochází k následnému dobíjení baterie. V tomto případě funguje stroj pouze na kapacitu baterie. Další a více častá závada je, že střídavé napětí, které vstupuje do regulátoru má menší hodnoty jak systémové napětí potřebné pro chod stroje. Pokud stroj má 12voltovou baterii a do regulátoru jdou pouze 3volty nemá v tomto případě regulátor co regulovat a chyba v dobíjení je ve statoru. 3. a již poslední častá závada je že svíčka nehází jiskru a tudiž motor neběží. V tomto případě je potřeba proměření více faktorů, může být vadná zapalovací cívka, vadné CDI a následně i na statoru snímač otáček. Pokud do CDI jednotky jde impuls se snímače otáček, pak by se závada vadného statoru mohla vyloučit, ale v opačném případě je nutná výměna statoru za nový pro správný chod motoru.
- Kymco Downtown 125i ABS [RFBV21010] (SK25AC) V2
- Kymco Downtown 125i [RFBV21000] (SK25AA) V2
- Kymco Downtown 300i ABS Version 30 / Carbon Limited [RFBV20030] (SK60AF/AJ) V2
- Kymco Downtown 300i ABS [RFBV20010] (SK60AB) V2
- Kymco Downtown 300i [RFBV20000] (SK60AA) V2
- Kymco Movie S 125i [RFBV10010] (SR25BA) V1
- Kymco People GT 125i [RFBV41000] (BF25AA) V4
- Kymco People GT 300i ABS [RFBV40010] (BF60AC) V4
- Kymco People GT 300i [RFBV40000] (BF60AA) V4
- Kymco People S 250i [RFBD21000] (BB50AA) D2
- Kymco People S 300i [RFBD22000] (BB60AA) D2
- Kymco Xciting 250i (AFI) [RFBT71010] (SB50AD) T7
- Kymco Xciting 300i R [RFBT72001] (SB60AB) T7
- Kymco Xciting 500 [RFBT70000] (SAA0AB) T7
- Kymco Yager GT 200i [RFBT91000] (SJ40AA) T9