Zadali jste špatně Vaše přihlašovací údaje! OK Nová registrace Zapomněl/a jste heslo?
SKÚTRY, MOTORKY
ČTYŘKOLKY
NÁHRADNÍ DÍLY
TUNING
OBLEČENÍ A
DOPLŇKY

Regulátor napětí pro Honda SH 125i, 150i a PES 125i, 150i

Regulátor napětí pro Honda SH 125i, 150i a PES 125i, 150i -7,0%

Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 92 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 92 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 9 Kč.

Regulátor napětí pro skútry Honda SH a PES o objemu 125 až 150ccm. Usměrňuje střídavý proud od magneta dobíjení na požadovaný stejnosměrný proud. Regulátor poskytuje stabilnější napětí a tím i zamezení blikání světlometu při snížení otáček motoru. Pohasínání světlometů a stále se opakující problém s vybitým akumulátorem zjevně značí na nefunkční regulátor napětí.

Nahrazuje originální díl s obj.č.: 31600-KTF-641

Cena s DPH 920 Kč
Cena bez DPH 760 Kč
Běžná cena 989 Kč
Ušetříte 69 Kč / 7,0 %
Do týdne - 20 ks Informace o dostupnosti
Informace o dostupnosti:

Do 7 dnů: 20 ks

20 ks zboží můžeme připravit k odeslání nebo vyzvednutí do 7 pracovních dnů.

Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.

ks
Výrobce : 101 Octane ®
Kód zboží : IP32334
OEM kód : 31600-KTF-641
EAN : 4250362427977
Celková hmotnost : 0 kg

Pokud Vám váš skútr, moped, motocykl či čtyřkolka nedobíjí, může být závada v regulátoru napětí, vyšší střídavé napětí co přijde do regulátoru není regulováno a usměrněno do stejnosměrného napětí a tím nedochází k následnému dobíjení baterie. V tomto případě funguje stroj pouze na kapacitu baterie. Další a více častá závada je, že střídavé napětí, které vstupuje do regulátoru má menší hodnoty jak systémové napětí potřebné pro chod stroje. Pokud stroj má 12voltovou baterii a do regulátoru jdou pouze 3volty nemá v tomto případě regulátor co regulovat a chyba v dobíjení je ve statoru. 3. a již poslední častá závada je že svíčka nehází jiskru a tudiž motor neběží. V tomto případě je potřeba proměření více faktorů, může být vadná zapalovací cívka, vadné CDI a následně i na statoru snímač otáček. Pokud do CDI jednotky jde impuls se snímače otáček, pak by se závada vadného statoru mohla vyloučit, ale v opačném případě je nutná výměna statoru za nový pro správný chod motoru.

H
  • Honda Passion 125i PES125 07- [JF17]
  • Honda Passion 150i PES150 07- [KF09]
  • Honda SH 125i 4T 2V 05-08 E3 [JF14]
  • Honda SH 125i 4T 2V 09-12 E3 [JF23]
  • Honda SH 150i 4T 2V 05-08 [KF08]
  • Honda SH 150i 4T 2V 09-12 E3 [KF10]
při objednávce nad 1 500 Kč věrnostní body si můžete převést na slevový kupón
Technické specifikace daného produktu se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky produktů mají pouze informativní charakter. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučená koncová cena.