Kategorie
- Brzdové díly
- Náhradní díly
- Originální díly
- Díly pro motor
- Elektrodíly
- Kapotáž
- Kola a pneumatiky
- Nářadí
- Oleje a čistící prostředky
- Otáčkoměry a měřáky
- Podvozek
- Přilby a brýle
- Příslušenství
- Propagace
- Speciální optické díly
- Variátory, spojky, převody, rozety
- Speciální závodní díly
- Výfuky
- Vzduchové filtry
- Výprodej nového zboží
- Použité náhradni díly
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
-
OTEVŘENO Po-Pá: 8:00 - 15:00 08. 07. 2024
-
OMEZENÝ PROVOZ!!! 27. 06. 2024
Prohlédnuté produkty
Regulátor napětí pro Derbi GPR, Senda 50 EBE a EBS s 3-pinovým zapalováním Leonelli
Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 41 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 41 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 4 Kč.
Regulátor napětí pro Motocykly Derbi GPR a Senda o objemu 50ccm s označením motoru EBE nebo EBS s 3-pinovým zapalováním Leonelli. Usměrňuje střídavý proud od magneta dobíjení na požadovaný stejnosměrný proud. Regulátor poskytuje stabilnější napětí a tím i zamezení blikání světlometu při snížení otáček motoru. Pohasínání světlometů a stále se opakující problém s vybitým akumulátorem zjevně značí na nefunkční regulátor napětí. Nahrazuje originální díl s obj.č.: 00H01002841.
Pokud Vám váš skútr, moped, motocykl či čtyřkolka nedobíjí, může být závada v regulátoru napětí, vyšší střídavé napětí co přijde do regulátoru není regulováno a usměrněno do stejnosměrného napětí a tím nedochází k následnému dobíjení baterie. V tomto případě funguje stroj pouze na kapacitu baterie. Další a více častá závada je, že střídavé napětí, které vstupuje do regulátoru má menší hodnoty jak systémové napětí potřebné pro chod stroje. Pokud stroj má 12voltovou baterii a do regulátoru jdou pouze 3volty nemá v tomto případě regulátor co regulovat a chyba v dobíjení je ve statoru. 3. a již poslední častá závada je že svíčka nehází jiskru a tudíž motor neběží. V tomto případě je potřeba proměření více faktorů, může být vadná zapalovací cívka, vadné CDI a následně i na statoru snímač otáček. Pokud do CDI jednotky jde impuls se snímače otáček, pak by se závada vadného statoru mohla vyloučit, ale v opačném případě je nutná výměna statoru za nový pro správný chod motoru.
- Cagiva Mito 50 (EBS050)
- Derbi GPR 50 2T Racing 04-05 E2 (EBS050) [VTHGR1A1A]
- Derbi GPR 50 2T Replica 05 E2 (EBS050) [VTHGR1A1A]
- Derbi GPR 50 2T Replica Racing 03- (EBS050) [VTHGPRRWB]
- Derbi Senda 50 R -99 (EBE50) [VTHSENDAR]