Zadali jste špatně Vaše přihlašovací údaje! OK Nová registrace Zapomněl/a jste heslo?
SKÚTRY, MOTORKY
ČTYŘKOLKY
NÁHRADNÍ DÍLY
TUNING
OBLEČENÍ A
DOPLŇKY

Regulátor napětí pro Derbi GPR, Senda 50 EBE a EBS s 3-pinovým zapalováním Leonelli

Regulátor napětí pro Derbi GPR, Senda 50 EBE a EBS s 3-pinovým zapalováním Leonelli -7,0%

Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 41 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 41 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 4 Kč.

Regulátor napětí pro Motocykly Derbi GPR a Senda o objemu 50ccm s označením motoru EBE nebo EBS s 3-pinovým zapalováním Leonelli. Usměrňuje střídavý proud od magneta dobíjení na požadovaný stejnosměrný proud. Regulátor poskytuje stabilnější napětí a tím i zamezení blikání světlometu při snížení otáček motoru. Pohasínání světlometů a stále se opakující problém s vybitým akumulátorem zjevně značí na nefunkční regulátor napětí. Nahrazuje originální díl s obj.č.: 00H01002841.

Cena s DPH 413 Kč
Cena bez DPH 341 Kč
Běžná cena 444 Kč
Ušetříte 31 Kč / 7,0 %
Na objednávku Informace o dostupnosti
Informace o dostupnosti:

V případě objednání tohoto produktu Vás po prověření dostupnosti u dodavatele budeme informovat o termínu dodání zboží.

ks
Výrobce : 101 Octane ®
Kód zboží : IP32378
OEM kód : 00H01002841
EAN : 4250362428257
Celková hmotnost : 0 kg

Pokud Vám váš skútr, moped, motocykl či čtyřkolka nedobíjí, může být závada v regulátoru napětí, vyšší střídavé napětí co přijde do regulátoru není regulováno a usměrněno do stejnosměrného napětí a tím nedochází k následnému dobíjení baterie. V tomto případě funguje stroj pouze na kapacitu baterie. Další a více častá závada je, že střídavé napětí, které vstupuje do regulátoru má menší hodnoty jak systémové napětí potřebné pro chod stroje. Pokud stroj má 12voltovou baterii a do regulátoru jdou pouze 3volty nemá v tomto případě regulátor co regulovat a chyba v dobíjení je ve statoru. 3. a již poslední častá závada je že svíčka nehází jiskru a tudíž motor neběží. V tomto případě je potřeba proměření více faktorů, může být vadná zapalovací cívka, vadné CDI a následně i na statoru snímač otáček. Pokud do CDI jednotky jde impuls se snímače otáček, pak by se závada vadného statoru mohla vyloučit, ale v opačném případě je nutná výměna statoru za nový pro správný chod motoru.

C
  • Cagiva Mito 50 (EBS050)
D
  • Derbi GPR 50 2T Racing 04-05 E2 (EBS050) [VTHGR1A1A]
  • Derbi GPR 50 2T Replica 05 E2 (EBS050) [VTHGR1A1A]
  • Derbi GPR 50 2T Replica Racing 03- (EBS050) [VTHGPRRWB]
  • Derbi Senda 50 R -99 (EBE50) [VTHSENDAR]
při objednávce nad 1 500 Kč věrnostní body si můžete převést na slevový kupón
Technické specifikace daného produktu se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky produktů mají pouze informativní charakter. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučená koncová cena.