Kategorie
- Brzdové díly
- Náhradní díly
- Originální díly
- Díly pro motor
- Elektrodíly
- Kapotáž
- Kola a pneumatiky
- Nářadí
- Oleje a čistící prostředky
- Otáčkoměry a měřáky
- Podvozek
- Přilby a brýle
- Příslušenství
- Propagace
- Speciální optické díly
- Variátory, spojky, převody, rozety
- Speciální závodní díly
- Výfuky
- Vzduchové filtry
- Výprodej nového zboží
- Použité náhradni díly
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
-
OTEVŘENO Po-Pá: 8:00 - 15:00 08. 07. 2024
-
OMEZENÝ PROVOZ!!! 27. 06. 2024
Prohlédnuté produkty
Regulátor napětí pro Aprilia, Derbi a Gilera
Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 46 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 46 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 5 Kč.
Regulátor napětí pro motocykly Aprilia, Derbi a Gilera. Usměrňuje střídavý proud od magneta dobíjení na požadovaný stejnosměrný proud. Regulátor poskytuje stabilnější napětí a tím i omezuje blikání světlometu při snížení otáček motoru. Pohasínání světlometů a stále se opakující problém s vybitým akumulátorem zjevně značí na nefunkčí regulátor napětí.
Nahrazuje originální díl s obj.č.: 00H01004841
Pokud Vám váš skútr, moped, motocykl či čtyřkolka nedobíjí, může být závada v regulátoru napětí, vyšší střídavé napětí co přijde do regulátoru není regulováno a usměrněno do stejnosměrného napětí a tím nedochází k následnému dobíjení baterie. V tomto případě funguje stroj pouze na kapacitu baterie. Další a více častá závada je, že střídavé napětí, které vstupuje do regulátoru má menší hodnoty jak systémové napětí potřebné pro chod stroje. Pokud stroj má 12voltovou baterii a do regulátoru jdou pouze 3volty nemá v tomto případě regulátor co regulovat a chyba v dobíjení je ve statoru. 3. a již poslední častá závada je že svíčka nehází jiskru a tudiž motor neběží. V tomto případě je potřeba proměření více faktorů, může být vadná zapalovací cívka, vadné CDI a následně i na statoru snímač otáček. Pokud do CDI jednotky jde impuls se snímače otáček, pak by se závada vadného statoru mohla vyloučit, ale v opačném případě je nutná výměna statoru za nový pro správný chod motoru.
- Derbi Senda 50 R 00-01 (EBE050) [VTHSDR1AB]
- Derbi Senda 50 R 00-01 (EBE050) [VTHSDR1EB]
- Derbi Senda 50 R Black Devil 2003- (EBE050) [VTHSR1A2A/ B2A]
- Derbi Senda 50 R DRD 2003 (EBE050) [VTHSDR1GB]
- Derbi Senda 50 R Racer 2002 E1 (EBE050) [VTHSENDGB]
- Derbi Senda 50 R Racer 2003 E1 (EBE050) [VTHSENDGB]
- Derbi Senda 50 R X-Treme 2002 (EBE050) [VTHSDR1EB]
- Derbi Senda 50 R X-Treme 2003 (EBE050) [VTHSDR1EB]
- Derbi Senda 50 SM (EBE050) 00-01 [VTHSDR1FB]
- Derbi Senda 50 SM 00-01 Spanien/ Italien (EBE050) [VTHSDR1FB]
- Derbi Senda 50 SM DRD 03-04 (EBE050) [VTHSDR1DB]
- Derbi Senda 50 SM DRD 03-04 (EBE050) [VTHSDR1HB]
- Derbi Senda 50 SM DRD Racing 04-06 (EBE050) [VTHSR2A2B]
- Derbi Senda 50 SM X-Treme 2002 (EBE050) [VTHSDR1BB]
- Derbi Senda 50 SM X-Treme 2003 (EBE050) [VTHSDR1FB]
- Gilera RCR 50 03-05 (EBE050) ZAPG11A1A
- Gilera SMT 50 03-05 (EBE050) ZAPG12A1A