Zadali jste špatně Vaše přihlašovací údaje! OK Nová registrace Zapomněl/a jste heslo?
SKÚTRY, MOTORKY
ČTYŘKOLKY
NÁHRADNÍ DÍLY
TUNING
OBLEČENÍ A
DOPLŇKY

Regulátor napětí pro Aprilia, Derbi a Gilera

Regulátor napětí pro Aprilia, Derbi a Gilera -7,0%

Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 46 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 46 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 5 Kč.

Regulátor napětí pro motocykly Aprilia, Derbi a Gilera. Usměrňuje střídavý proud od magneta dobíjení na požadovaný stejnosměrný proud. Regulátor poskytuje stabilnější napětí a tím i omezuje blikání světlometu při snížení otáček motoru. Pohasínání světlometů a stále se opakující problém s vybitým akumulátorem zjevně značí na nefunkčí regulátor napětí.

Nahrazuje originální díl s obj.č.: 00H01004841

Cena s DPH 467 Kč
Cena bez DPH 386 Kč
Běžná cena 502 Kč
Ušetříte 35 Kč / 7,0 %
Do týdne - 20 ks Informace o dostupnosti
Informace o dostupnosti:

Do 7 dnů: 20 ks

20 ks zboží můžeme připravit k odeslání nebo vyzvednutí do 7 pracovních dnů.

Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.

ks
Výrobce : 101 Octane ®
Kód zboží : IP32338
OEM kód : 00H01004841
EAN : 4250362428011
Celková hmotnost : 0 kg

Pokud Vám váš skútr, moped, motocykl či čtyřkolka nedobíjí, může být závada v regulátoru napětí, vyšší střídavé napětí co přijde do regulátoru není regulováno a usměrněno do stejnosměrného napětí a tím nedochází k následnému dobíjení baterie. V tomto případě funguje stroj pouze na kapacitu baterie. Další a více častá závada je, že střídavé napětí, které vstupuje do regulátoru má menší hodnoty jak systémové napětí potřebné pro chod stroje. Pokud stroj má 12voltovou baterii a do regulátoru jdou pouze 3volty nemá v tomto případě regulátor co regulovat a chyba v dobíjení je ve statoru. 3. a již poslední častá závada je že svíčka nehází jiskru a tudiž motor neběží. V tomto případě je potřeba proměření více faktorů, může být vadná zapalovací cívka, vadné CDI a následně i na statoru snímač otáček. Pokud do CDI jednotky jde impuls se snímače otáček, pak by se závada vadného statoru mohla vyloučit, ale v opačném případě je nutná výměna statoru za nový pro správný chod motoru.

D
  • Derbi Senda 50 R 00-01 (EBE050) [VTHSDR1AB]
  • Derbi Senda 50 R 00-01 (EBE050) [VTHSDR1EB]
  • Derbi Senda 50 R Black Devil 2003- (EBE050) [VTHSR1A2A/ B2A]
  • Derbi Senda 50 R DRD 2003 (EBE050) [VTHSDR1GB]
  • Derbi Senda 50 R Racer 2002 E1 (EBE050) [VTHSENDGB]
  • Derbi Senda 50 R Racer 2003 E1 (EBE050) [VTHSENDGB]
  • Derbi Senda 50 R X-Treme 2002 (EBE050) [VTHSDR1EB]
  • Derbi Senda 50 R X-Treme 2003 (EBE050) [VTHSDR1EB]
  • Derbi Senda 50 SM (EBE050) 00-01 [VTHSDR1FB]
  • Derbi Senda 50 SM 00-01 Spanien/ Italien (EBE050) [VTHSDR1FB]
  • Derbi Senda 50 SM DRD 03-04 (EBE050) [VTHSDR1DB]
  • Derbi Senda 50 SM DRD 03-04 (EBE050) [VTHSDR1HB]
  • Derbi Senda 50 SM DRD Racing 04-06 (EBE050) [VTHSR2A2B]
  • Derbi Senda 50 SM X-Treme 2002 (EBE050) [VTHSDR1BB]
  • Derbi Senda 50 SM X-Treme 2003 (EBE050) [VTHSDR1FB]
G
  • Gilera RCR 50 03-05 (EBE050) ZAPG11A1A
  • Gilera SMT 50 03-05 (EBE050) ZAPG12A1A
při objednávce nad 1 500 Kč věrnostní body si můžete převést na slevový kupón
Technické specifikace daného produktu se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky produktů mají pouze informativní charakter. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučená koncová cena.