Kategorie
Novinky - nepřehlédněte
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
-
OTEVŘENO Po-Pá: 8:00 - 15:00 08. 07. 2024
-
OMEZENÝ PROVOZ!!! 27. 06. 2024
-
10.-14.6.2024 ZAVŘENO 05. 06. 2024
Prohlédnuté produkty
Primární převody Top Racing +14% 13/41 - Peugeot
Primární převody Top Racing 13/41 pro větší maximální dosaženou rychlost skútrů. Ve skříni převodovky skútrů se vždy nalézá soukolí primárního a sekundárního převodu. Primární převod je ten jehož hřídel začíná v odstředivé spojce a převádí sílu pomocí dalšího ozubeného kola, které je společně nalisované na hřídeli s ozubeným kolem převodu sekundárního. Převod sekundární začíná ozubeným kolem nalisovaným spolu s kolem primárním. Sekundární ozubené kolo převádí hnací sílu na koncovou sekundární hřídel zadního kola. Pokud změníme primární nebo sekundární převod, dojde ke změně poměru převodu hnací a hnané síly na zadním kole. Změnou převodu docílíme větší rychlosti skútru nebo naopak menší rychlosti a silnějšího rozjezdu. Pro správné stanovení převodu se udává míra a to počet zubů na primární hřídeli např. 16/40 - menší číslo udává počet zubů na primární hřídeli a větší číslo udává počet zubů na primárním ozubeným kolečku. U počtu zubů sekundárního převodu je pravidlo stejné. Efektivnost při změně primárního a sekundárního převodu si můžete propočítat, stačí pouze znát počet zubů. Tento propočet také může předběžně napovědět jak bude motor na tuto úpravu reagovat a co bude zapotřebí ještě na motoru upravit, aby byl výkon a rychlost vozidla dostačující pro dané použití. Vzorec na propočet: počet zubů velkého ozubeného kola vydělte počtem zubů malého ozubeného kola primárního převodu a vyjde Vám potřebný koeficient efektivnosti. Příklad 48 zubů / 13 zubů = 1:3,69
Tento převod 13/41 ( 1:3,15 ) Vám sníží otáčky motoru a zvýší maximální rychlost o 14% proti originálnímu převodu.
Primární převody Top Racing 13/41 pro větší maximální dosaženou rychlost skútrů. Ve skříni převodovky skútrů se vždy nalézá soukolí primárního a sekundárního převodu. Primární převod je ten jehož hřídel začíná v odstředivé spojce a převádí sílu pomocí dalšího ozubeného kola, které je společně nalisované na hřídeli s ozubeným kolem převodu sekundárního. Převod sekundární začíná ozubeným kolem nalisovaným spolu s kolem primárním. Sekundární ozubené kolo převádí hnací sílu na koncovou sekundární hřídel zadního kola. Pokud změníme primární nebo sekundární převod, dojde ke změně poměru převodu hnací a hnané síly na zadním kole. Změnou převodu docílíme větší rychlosti skútru nebo naopak menší rychlosti a silnějšího rozjezdu. Pro správné stanovení převodu se udává míra a to počet zubů na primární hřídeli např. 16/40 - menší číslo udává počet zubů na primární hřídeli a větší číslo udává počet zubů na primárním ozubeným kolečku. U počtu zubů sekundárního převodu je pravidlo stejné. Efektivnost při změně primárního a sekundárního převodu si můžete propočítat, stačí pouze znát počet zubů. Tento propočet také může předběžně napovědět jak bude motor na tuto úpravu reagovat a co bude zapotřebí ještě na motoru upravit, aby byl výkon a rychlost vozidla dostačující pro dané použití. Vzorec na propočet: počet zubů velkého ozubeného kola vydělte počtem zubů malého ozubeného kola primárního převodu a vyjde Vám potřebný koeficient efektivnosti. Příklad 48 zubů / 13 zubů = 1:3,69
Tento převod 13/41 ( 1:3,15 ) Vám sníží otáčky motoru a zvýší maximální rychlost o 14% proti originálnímu převodu.
Převodový olej Motul Scooter Gear 150ml
Skladem -: 22 ks
Do týdne -: 20 ks
22 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.
20 ks zboží můžeme připravit k odeslání nebo vyzvednutí do 7 pracovních dnů.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.
Těsnění víka převodovky - Peugeot
Do 7 dnů: 20 ks
20 ks zboží můžeme připravit k odeslání nebo vyzvednutí do 7 pracovních dnů.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.
- Herkules Limbo 50 M VGA441
- Herkules Limbo 50 MA Moped VGA423
- Herkules Limbo 50 S VGA441
- Herkules Limbo 50 SA Moped VGA423
- Herkules Limbo LM
- Herkules Limbo LS
- Herkules Reggae 50 VGA427
- Herkules Splinter 50 VGA427
- Herkules Squab 50 S1A03
- Herkules Zenith 50 LM VGA441
- Herkules Zenith 50 LN VGA441
- Herkules Zenith 50 M VGA441
- Herkules Zenith 50 MA Moped VGA423
- Herkules Zenith 50 N VGA441
- Herkules Zenith 50 NA Moped VGA423
- Peugeot Buxy 50 RS [VGA427]
- Peugeot Buxy 50 [VGA427]
- Peugeot Elyseo 50 [G1AA]
- Peugeot Elystar 50 TSDI [G1AA] 04-14 E2
- Peugeot Elystar 50 [G1AAP / G1AAA] 06-14 E2
- Peugeot Gipsy 50 [VGA427]
- Peugeot Jet Force 50 C-Tech 13 kola -2012
- Peugeot Jet Force 50 TSDI
- Peugeot Limbo 50 M / S [VGA441]
- Peugeot Limbo 50 MA / SA Moped [VGA423]
- Peugeot Limbo LM / LS
- Peugeot Looxor 50 2T -2002 E1
- Peugeot Looxor 50 2T 2003- E2
- Peugeot Looxor 50 TSDI
- Peugeot Ludix 1 50 Elegance AC
- Peugeot Ludix 2 50 Blaster LC
- Peugeot Reggea 50 VGA427
- Peugeot Speedake 50 [VGA427 / VGAL25]
- Peugeot Speedfight 1 50 AC
- Peugeot Speedfight 1 50 LC
- Peugeot Speedfight 2 50 AC -02 E1
- Peugeot Speedfight 2 50 AC 03-09 E2
- Peugeot Speedfight 2 50 LC -02 E1
- Peugeot Speedfight 2 50 LC 03-09 E2
- Peugeot Speedfight 3 50 2T LC 09-15 E2
- Peugeot Splinter 50 VGA427
- Peugeot Squab 50 [S1A03]
- Peugeot SV 50 Geo
- Peugeot SV 50 LM
- Peugeot TKR 50 2T AC 10 kola -02 E1
- Peugeot TKR 50 2T AC 10 kola 03- E2
- Peugeot TKR 50 2T AC 12 kola -02 E1
- Peugeot TKR 50 2T AC 12 kola 03- E2
- Peugeot Trekker 50 2T AC 10 kola -02 E1
- Peugeot Trekker 50 2T AC 12 kola -02 E1
- Peugeot Vivacity 1 50 2T 10 Kola -02 E1
- Peugeot Vivacity 1 50 2T 12 Kola -02 E1
- Peugeot Vivacity 2 50 2T 10 Kola 03-07 E2
- Peugeot Vivacity 2 50 2T 12 Kola 03-07 E2
- Peugeot Zenith 50 L / N VGA441
- Peugeot Zenith 50 M VGA441
- Sachs Limbo 50 M VGA441
- Sachs Limbo 50 MA Moped VGA423
- Sachs Limbo 50 S VGA441
- Sachs Limbo 50 SA Moped VGA423
- Sachs Limbo LM
- Sachs Limbo LS
- Sachs Reggea 50 VGA427
- Sachs Splinter 50 VGA427
- Sachs Squab 50 S1A03