Zadali jste špatně Vaše přihlašovací údaje! OK Nová registrace Zapomněl/a jste heslo?
SKÚTRY, MOTORKY
ČTYŘKOLKY
NÁHRADNÍ DÍLY
TUNING
OBLEČENÍ A
DOPLŇKY

Nová Vespa GTS a GTS Super 2014

Nová Vespa GTS a GTS Super 2014

Představení nové Vespy GTS a GTS Super pro rok 2014
Již nyní najdete u nás v E-shopu s možností objednání prvních kusů

Inovovaná "velká" Vespa nastavuje nové standardy z hlediska bezpečnosti a elektronických systému:

- nové přední zavěšení ESS
- dvoukanálový systém ABS
- kontrola trakce ASR
- Vespa multimedia platforma VMP pro připojení moderních smartphones.

Díky těmto technologiím se nová Vespa GTS stává jedním z nejmodernějších a nejbezpečnějších skútrů vůbec.
Technika zahrnuje především nové zavěšení předního kola ESS představené nedávno u menších modelů Primavera a Sprint. Stále drží tradici pákového ramene ale nový systém podstatně snižuje třecí síly až o 50%. Samotný tlumič je nyní uchycen k mohutnému čepu místo předchozího uchycení pomocí několika šroubů. Toto řešení umožňilo větší zdvih a schopnost tlumit více nerovností vozovky aniž by to pocítil jezdec. Díky tomu je GTS nyní komfortnější i bezpečnější.

Navíc poprvé ve své historii velká Vespa nabízi volbu brzdového dvoukanálového systému ABS společně s kontrolou trakce zadního kola ASR.
Významnou modernizací prošlo také osvětlení a přístrojová deska:

- do předních blinkrů je nově integrováno denní LED osvětlení
- zcela nová přístrojová deska je v základu shodná s modely Primavera a Sprint a představuje skvělý kompromis tradičního ukazatele rychlosti a malého multifunkčního displeje zobrazujícího mnoho užitečných údajů, barevné řešení je naopak už cela odlišné od menších Vesp a podtrhuje individualitu nové GTS.

Podsedlový prostor je objemnější a pojme 2 otevřené Jet přilby. Samotné sedlo je komfortnější díky nové výstelce a potahu. V úložném protoru pod přístrojovou deskou je nově USB port pro dobíjení elektronických zařízení.
VMP - Vespa Multimedia Platform (volitelné příslušenství) umožňuje propojit smartphone s řídící elektronikou skútru a zobrazovat simultálně mnoho zajímavých informací:

- rychlost
- otáčky, okamžitý výkon i kroutící moment motoru
- okamžitou i průměrnou spotřebu
- průměrnou rychlost
- napětí baterie
- trasy, mapy a zájmové body (např. čerpací stanice)
- stav pneumatik (pouze u verze s ABS/ASR)
- Vespa "finder" který si pamatuje poslední polohu před vypnutím motoru

Na výběr jsou opět dvě verze, každá se dvěma motory:
GTS 125/300 - elegantní, komfortní a vysoce praktická díky sériově montovanému zadnímu nosiči. Elegantní vzhled zvýrazňují leštěné ráfky a na výběr jsou 3 elegantní a decentní barvy vždy doplněné krémovým potahem sedla: ocelově modrá grigio dolomiti, tmavě modrá blu  midnight a černá nero vulcano.

GTS Super 125/300 - sportovnější vzhled podtržený černými ráfky, černým sedlem s bílým lemováním a 4 kontrastními pastelovými barvami: nová zářivě modrá blu gaiola, bílá montebianco, červená rosso dragon a černá nero lucido.

Nové Grand Turismo GTS je opět skvělou ukázkou nových technologií, citu pro detail a moderní pojetí klasického designu.




05. 05. 2014