Kategorie
- Brzdové díly
- Náhradní díly
- Originální díly
- Díly pro motor
- Elektrodíly
- Kapotáž
- Kola a pneumatiky
- Nářadí
- Oleje a čistící prostředky
- Otáčkoměry a měřáky
- Podvozek
- Přilby a brýle
- Příslušenství
- Propagace
- Speciální optické díly
- Variátory, spojky, převody, rozety
- Speciální závodní díly
- Výfuky
- Vzduchové filtry
- Výprodej nového zboží
- Použité náhradni díly
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
-
OTEVŘENO Po-Pá: 8:00 - 15:00 08. 07. 2024
-
OMEZENÝ PROVOZ!!! 27. 06. 2024
Prohlédnuté produkty
Magneto / stator dobíjení pro motory Piaggio se vstřikováním paliva
Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 253 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 253 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 25 Kč.
Magneto / stator dobíjení pro motory Piaggio se vstřikováním paliva. Balení obsahuje stator se snímačem otáček a kabeláží, která se jen jednoduše napojí do původní zásuvky.
Pokud Vám váš skútr, moped či čtyřkolka nedobíjí, může být závada v regulátoru napětí, vyšší střídavé napětí co přijde do regulátoru není regulováno a usměrněno do stejnosměrného napětí a tím nedochází k následnému dobíjení baterie. V tomto případě funguje stroj pouze na kapacitu baterie. Další a více častá závada je, že střídavé napětí, které vstupuje do regulátoru má menší hodnoty jak systémové napětí potřebné pro chod stroje. Pokud stroj má 12voltovou baterii a do regulátoru jdou pouze 3volty nemá v tomto případě regulátor co regulovat a chyba v dobíjení je ve statoru. 3. a již poslední častá závada je že svíčka nehází jiskru a tudiž motor neběží. V tomto případě je potřeba proměření více faktorů, může být vadná zapalovací cívka, vadné CDI a následně i na statoru snímač otáček. Pokud do CDI jednotky jde impuls se snímače otáček, pak by se závada vadného statoru mohla vyloučit, ale v opačném případě je nutná výměna statoru za nový pro správný chod motoru.
Magneto / stator dobíjení pro motory Piaggio se vstřikováním paliva. Balení obsahuje stator se snímačem otáček a kabeláží, která se jen jednoduše napojí do původní zásuvky.
Pokud Vám váš skútr, moped či čtyřkolka nedobíjí, může být závada v regulátoru napětí, vyšší střídavé napětí co přijde do regulátoru není regulováno a usměrněno do stejnosměrného napětí a tím nedochází k následnému dobíjení baterie. V tomto případě funguje stroj pouze na kapacitu baterie. Další a více častá závada je, že střídavé napětí, které vstupuje do regulátoru má menší hodnoty jak systémové napětí potřebné pro chod stroje. Pokud stroj má 12voltovou baterii a do regulátoru jdou pouze 3volty nemá v tomto případě regulátor co regulovat a chyba v dobíjení je ve statoru. 3. a již poslední častá závada je že svíčka nehází jiskru a tudiž motor neběží. V tomto případě je potřeba proměření více faktorů, může být vadná zapalovací cívka, vadné CDI a následně i na statoru snímač otáček. Pokud do CDI jednotky jde impuls se snímače otáček, pak by se závada vadného statoru mohla vyloučit, ale v opačném případě je nutná výměna statoru za nový pro správný chod motoru.
- Aprilia SR 50 LC 03-12 (Piaggio motor se vstřikováním) [ZD4TE]
- Aprilia SR 50 LC 04-09 (Piaggio motor se vstřikováním) [ZD4VFB/ VFD/ VFU/ VFE/ VFG]
- Aprilia SR 50 LC 10-13 (Piaggio motor se vstřikováním) [ZD4VFB/ VFD/VFU00/ VFJ/ VZ000]
- Aprilia SR 50 LC 14- (Piaggio motor se vstřikováním) (USA) [ZD4VFB/ VFD/VFU00/ VFJ/ VZ000]
- Gilera Runner 50 ie Purejet -05 [ZAPC36100]
- Gilera Runner 50 ie Purejet 05-06 [ZAPC46200]
- Piaggio NRG 50 Power AC (DT kotouč / buben) 06- [ZAPC45300]
- Piaggio NRG 50 Power Purejet LC (DD kotouč / kotouč) -05 [ZAPC452000001]
- Piaggio NRG 50 Power Purejet LC (DD kotouč / kotouč) 05-06 [ZAPC45200]
- Piaggio NRG 50 Power Purejet LC (DD kotouč / kotouč) 07-09 [ZAPC45200]
- Piaggio NRG 50 Power Purejet LC (DD kotouč / kotouč) 10- [ZAPC45200]
- Piaggio NRG 50 Purejet LC (DD kotouč / kotouč) -04 [ZAPC3200]