Kategorie
- Brzdové díly
- Náhradní díly
- Originální díly
- Díly pro motor
- Elektrodíly
- Kapotáž
- Kola a pneumatiky
- Nářadí
- Oleje a čistící prostředky
- Otáčkoměry a měřáky
- Podvozek
- Přilby a brýle
- Příslušenství
- Propagace
- Speciální optické díly
- Variátory, spojky, převody, rozety
- Speciální závodní díly
- Výfuky
- Vzduchové filtry
- Výprodej nového zboží
- Použité náhradni díly
Novinky - nepřehlédněte
-
11.-13.6.2025 ZAVŘENO 10. 06. 2025
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 29. 01. 2025
-
23.12. - 17.1. ZAVŘENO 12. 12. 2024
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
Prohlédnuté produkty
Litinový válec Polini Racing Ø 47, 70 ccm - Piaggio Quartz-NRG
Zakoupením tohoto produktu přes internetový obchod získáte 856 věrnostních bodů. Za Váš nákup dostanete celkem 856 bodů, které si můžete převést na slevový kupón v hodnotě 86 Kč.
S tímto litinovým válcem s vrtáním 47 mm může Váš motor získat až 12,2 HP v 11500 otáčkách při správném naladění. Válec je vhodný pro každodenní použití a doporučuje se v kombinaci alespoň s karburátorem 17,5 mm a sportovním výfukem jako např. Polini For Race.
Vrtání: 47 mm
Max. výkon: 12,2 HP při 11.500 ot./min
Tento produkt lze koupit i po částech. Jejich výpis uvidíte níže.
Řada litinových válců Racing se liší oproti klasickým válcům Polini sportovnějším časováním kanálků a zvýšením kompresního poměru, což vede k nárůstu výkonu o 2-3 HP.
Válce Polini se vyznačují perfektním zpracováním a vysokou kvalitou. Výhodou válců Polini je dostupnost náhradních dílů (pístních sad, těsnění a dalších náhradních dílů).
Před zahájením montáže nového válce se ujistěte, že všechny mechanické komponenty jako ložiska, ojnice, popřípadě kliková hřídel je v pořádku a nejeví žádné vady. Pokud tomu tak nebude, je nutné vadné díly vyměnit za nové, jelikož by mohlo dojít k nevratnému poškození válce. Před montáží válce je nutné všechny komponenty a dosedací plochy mít řádně čisté. Po vyčištění je nutné komponenty znovu lehce namazat olejem.
Po očištení motoru se můžete pustit do montáže válce. Začíná se kompletací pístní sady, po skompletování pístní sady se píst nasadí na ojnici klikové hřídele a to šipkou směřující k výfuku. Potom je třeba osadit dosedací plochu válce novým těsněním a opatrně zasunout píst do válce a přitlačit jej až na dosedací plochu kártru. Pak už jen zbývá namontovat hlavu válce, pod kterou je taktéž vždy nutné dát nové těsnění pro správný chod. (Sada těsnění válce nezbytná pro montáž bývá jako součást balení sady válce).
Pokud jsou v balení i lístky klapek, doporučujeme je také vyměnit za dodané v balení pro lepší reakci motoru na plyn.
Zajíždění válce by mělo proběhnout maximálně na 3/4 plynu po dobu 500km. Montáž a sladění doporučujeme svěřit odborným firmám, které se zabývají úpravami motorů. Je potřeba dbát na správné sladění směsi, chodu variátoru a dalších komponentů dle daného motoru. Při neodborné montáži by mohlo dojít k nevratnému poškození válce.
Obsah balení:
válec, hlava válce, pístní sada, sada těsnění, zapalovací svíčka, ložisko pístního čepu
Válec je určen pro modely:
APRILIA : SR 50 R-FACTORY (motor Piaggio)
DERBI : GP1 50 2001-2003 - GP1 EURO2-OPEN-RACE od roku 2005
GILERA : DNA 50 - RUNNER 50 - SP - POGGIALI
PIAGGIO : EXTREM LC - MC2-98 - NRG MC3 H2O - NRG Power DD - NRG-NTT-MC2 - QUARTZ - ZIP 50 SP H2O mod.2000