Kategorie
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 29. 01. 2025
-
23.12. - 17.1. ZAVŘENO 12. 12. 2024
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
Prohlédnuté produkty
Honda CB300R Neo Sports Café
RADOST AŽ NA KOST
Říká se, že méně je někdy více. A nikde to neplatí víc než u Hondy CB300R z řady Neo Sports Café. Pohotovostní hmotnost pouhých 143 kg v městských ulicích hravě rozhýbe její točivý, kapalinou chlazený jednoválec o objemu 286 ccm. Přední 41mm převrácená vidlice spolu s radiálními brzdami podtrhuje styl sportovního nakedu, zatímco LCD přístrojový panel a LED osvětlení zajišťují na cestách dokonalou viditelnost. A CB300R nezruinuje vaší peněženku: s desetilitrovou nádrží, schovanou pod hranatým krytem, může ujet až 300 km na jedno tankování.
- vhodné na řidičské oprávnění skupiny A2
- spotřeba paliva l/100km (režim WMTC) 3,1
Svůj temperament nijak neskrývá.
Má agresivní, výrazný nový vzhled s kontrastujícími kryty chladiče z kartáčované slitiny, černočerným motorem a podvěšeným, nahoru zahnutým výfukem. Zbrusu nový rám z ocelových trubek a mohutně působící 41mm převrácená přední vidlice zaručují hbitost a ovladatelnost i charakter. Odlehčeny jsou naproti tomu světlomet, koncové světlo i směrová světla, protože všechna využívají technologii LED. Tento motocykl je předurčen být vidět a nikde nezanikat.
Podívejte se blíže na jedinečné funkce a prvky, díky nimž je model
Honda Neo Sports Café CB300R legendární.
Výhled vpřed
Minimalistický přístrojový panel je integrovaný do horní části vidlice řízení a spínače zapalování, dokonale umístěný pro řidiče, když potřebuje rychle mrknout na údaje, – v noci nebo ve dne.
Motocykl pevně drží při jízdě na silnici
Odolné 41mm převrácené vidlice jsou doplněny 5-stupňovým předpětím, zadním tlumičem upevněným na lisovaném ocelovém kyvném rameni Pro-Link a představují základ agilního řízení modelu CB300R.
Bezpečnější brzdění
Přední brzda obsahuje radiálně upevněn vlnitý kotouč a pístový třmen. Vzadu je dvoupístový třmen s 220mm vlnitým kotoučem, přičemž činnost obou prvků se reguluje pomocí 2-kanálového ABS. Systém se špičkovými parametry využívá inerciální měřicí jednotku (IMU), která umožňuje jemně vyvážený provoz vpředu i vzadu a přináší úžasný zážitek z jízdy v každých jízdních podmínkách.
Určený pro jízdu ulicemi
Kryt chladiče z broušeného hliníku kontrastuje s celkově černým motorem a dodává této nové třídě strojů do městských ulic jedinečný charakter.
Intenzivnější světla
Veškeré osvětlení, včetně ukazatelů, na modelu CB300R je LED. Na první pohled si všimnete tenkého kulatého světlometu s nalakovanou obrubou v kovových odstínech. Jedná se výrazný znak s výrazným kruhovým denním svícením a také pozornost poutající světelná funkce se dvěma panely.
Vezměte ho a vyrazte
Hliníkové řídítka v lehce plochém stylu vám zajistí účelnou jízdní polohu. Je ideální pro přizpůsobení se různým stylem jízdy ve městě a mimo něj. Řízení umožňuje dosáhnout poloměr otáčení jen 2,3 metru a umožní vám prokličkovat se hustým městským provozem.
Elegantní sedadlo
Štíhlé linie koncové části a sedadla vytvářejí výraznou siluetu ve tvaru písmene V, která je charakteristická pro řadu motocyklů Neo Sports Café. Součástí této siluety je i to vůbec nejtenčí koncové světlo namontované na motocyklu Honda.
Připraven na zábavu
Palivová nádrž o objemu 13 litrů se ukrývá pod tvarovaným krytem. Její tvar umožňuje zajistit pohodlí. Sevřete ji koleny a jakmile si na motocykl sednete, stanete se jeho součástí. Po naplnění nádrže můžete vyrazit na minimálně 390 kilometrovou jízdu.
Styl s výfukem zahnutým nahoru
podvěsný, dvoukomorový výfuk obepíná tmavý tvar jednoválcového motoru a vzadu je zahnutý nahoru. Provedení s kontrastní černou barvou s chromem a zahnutí výfuku nahoru zvýrazňuje připravenost motocyklu vyrazit.
OBNAŽENÝ AŽ NA KOST
Motocykl CB300R je zábavný, hospodárný, snadno ovladatelný a vyznačuje se
bezproblémovou údržbou.
Ideální pro mladé jezdce, kteří chtějí přesedlat na silnější stroj, a pro ty, kdo chtějí získat větší zkušenosti a jistotu při jízdě na dvou kolech. Drsný vzhled zde není jen na okrasu, důraz je kladen, podobně jako u modelu CB1000R, na optimální využití kovu. Je to drsňák, který umí vyzvat na souboj uličky města a současně to pořádně rozjet na otevřených silnicích. Co potřebujete víc?
RYCHLOST A VÝKON
Stroj nízké kubatury s neuvěřitelným výkonem. Kompaktní vysokootáčkový motor o objemu 286 ccm poskytuje maximální výkon 23,1 kW při 8 500 ot/min a s točivým momentem 27,9 Nm při 7 500 ot/min vám ihned po rozjezdu vykouzlí úsměv na tváři. Nezapomeňte se pevně držet, protože jakmile se před vámi otevře rovinka, urazíte s využitím šestistupňové převodovky 200 metrů za pouhé 9,2 sekundy.
Rám
Rám modelu CB300R vychází z designu motocyklu CB1000R, využívá však vlastní konstrukční řešení z lisovaných ocelových trubek. Robustní vzhled přispívá rovněž k plynulé ovladatelnosti. S důvěrou se můžete položit do zatáčky nebo na křižovatce otočit CB300R doslova na pětníku.