Kategorie
Novinky - nepřehlédněte
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 29. 01. 2025
-
23.12. - 17.1. ZAVŘENO 12. 12. 2024
-
Tričko k objednávce nad 3000Kč za 1kč 09. 11. 2024
-
Výprodej skútrů Aprilia 29. 10. 2024
-
19.-30.8.2024 ZAVŘENO 09. 08. 2024
Prohlédnuté produkty
Honda CB1100 EX
CHARAKTER, DUŠE A INOVACE
S křivkami vyladěnými do posledního detailu Honda CB1100EX vyzařuje ještě klasičtější styl opravdového superbiku ze 70. let. Sametově plynulý motor DOHC o objemu 1140 cm má okamžitě dostupný výkon a točivý moment připravený v jakýchkoli otáčkách. Vzduchem a olejem chlazený čtyřválec točí do 8500 ot. za min., a jeho čtyři válce dýchají přes upravené systémy sání a výfuku. Antihoppingová spojka usnadňuje ovládání páčky a udržuje zadní kolo stabilní při podřazování. Skvělou kontrolu nad motocyklem zajištuje přední 41mm vidlice Showa Dual Bending Valve se dvěma ventily, které generují kompresi i útlum, a dosahují lineárního pocitu tlumení. Přední a zadní světla jsou teď osazena moderními LED diodami, a nové osmnáctipalcové ráfky mají výplet z nerezové oceli.
S tímto strojem nastanou opět dobré časy.
Honda CBR1100EX je moderní stroj se vzduchem chlazeným čtyřválcem a výrazným zvukem výfuku. Díky atraktivním detailům, jako jsou štíhlé boční panely z broušeného hliníku a kola s drátěným výpletem vypadá, jako by přijel ze 70. let minulého století. S vylepšeným motorem, kluznou spojkou v olejové lázni, vidlicí a tlumiči Showa – pyšnících se chromovaným provedením – nejen dokonale vypadá, ale rovněž tak jezdí.
Ceněná tradice
Minulost může dostihnout kohokoli.
V roce 1969 ohlašoval zvuk řadového, vzduchem chlazeného čtyřválcového motoru příchod nové éry superbiků, nástup modelu Honda CB750 Four. Byl to významný okamžik, který změnil náš pohled na motocykly a způsob, jakými jsme na nich jezdili. Motocykl CB1100EX je přímým následníkem – je to ryzí moderní klasika, a podobně jako model CB750 má všechny předpoklady stát se legendou.
Podívejte se, jak model CB1100EX přenesl minulost do současnosti.
Dokonalé kruhy
Design chromem zdobeného rychloměru a otáčkoměru je ryzí retro. Informace pro jezdce zahrnují palivoměr a hodiny, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, ukazatel spotřeby paliva a počítač dojezdu. Zapalování je nyní na „vlnitý“ klíč.
Lesklý povrch
Na předním i zadním kole najdeme tradiční chromované ráfky opatřené drátěným výpletem z nerezové oceli. Snadno se udržují čisté a mnohem lépe odolávají povětrnostním vlivům, svůj zářivý lesk si proto zachovají delší dobu.
Povědomá tvář
Tradice nemůže být jiná: přední světlomet je kulatý, ale využívá technologii LED a obsahuje světlo pro denní svícení. Po stranách je doplněn směrovými světly průměru 70 mm v klasickém stylu. Tato úhledná sestava – typická pro 70. léta, jak podtrhují dva klaksony – dotváří přední část stroje.
Rám, který toho hodně odpustí
Klasický dvojitý kolébkový trubkový rám obepíná motor uchycený na čtyřech pevných a dvou pryžových závěsech. Díky příjemně nastavené geometrii řízení, s hodnotami sklonu a závleku 27°/114 mm a rozvorem kol 1 490 mm, bude jízda vždy ryzím potěšením.
Pohodlí a kvalita
Široké klasické sedlo, vyrobené tak, jak se sedla kdysi dělala. Má odolný, velmi kvalitně zpracovaný potah, důkladné polstrování a nabízí mimořádný komfort jezdci i spolujezdci.
Čistší linie
Závěsy stupaček byly přepracovány tak, aby těsněji přiléhaly a navazovaly tak na křivky podvozku s tlumiči výfuku. Jsou lehčí a menší, vyrobené z pevného hliníku litého do kovových forem. Zajišťují oporu stupačkám jezdce a spolujezdce.
Brzdy se systémem ABS
Vpředu se nacházejí dva 296mm plovoucí kotouče se čtyřpístovými třmeny Nissin, vzadu je kotouč o průměru 256 mm s jednopístovým třmenem. Ve spojení se systémem ABS získáte příjemný pocit jistoty při brzdění za jakýchkoli podmínek.
Ladné křivky
Proporce a siluetu opravdového superbiku ze 70. let minulého století si nespletete. Plynulé, oblé křivky bezešvé palivové nádrže modelu CB1100EX dávají vzpomenout na ručně vyráběné díly vyžadující řemeslnou zručnost. Korunuje ji hliníkové víčko palivové nádrže v leteckém stylu.
Plynulá jízda
Přední vidlice
Model CB1100EX je opatřen přepracovanou 41mm přední vidlicí s dvojitým průtokovým ventilem ve stylu custom, která poskytuje vynikající ovladatelnost. Disponuje plovoucím ventilovým kroužkem, který zajišťuje progresivní nárůst tlumicí síly podle jízdních podmínek. Tato jednoduchá inovativní technologie, která má světovou premiéru, nabízí špičkový výkon na úrovni kazetových jednotek odpružení.
Zadní tlumiče
Dva chromované zadní tlumiče Showa, u nichž lze nastavit předpětí pružin, spolupracují s pevnou ocelovou kyvnou vidlicí. Tato kombinace zajišťuje vysokou stabilitu a vynikající odezvu i trakci zadního kola – a to i při jízdě se spolujezdcem.