Kategorie
Novinky - nepřehlédněte
-
Velikonoce 29.3.-1.4.2024 20. 03. 2024
-
19.3.2024 ZAVŘENO 24. 02. 2024
-
Akce na skladové skútry Leden 2024 21. 01. 2024
-
Nový katalog Polini 2022 28. 12. 2021
Prohlédnuté produkty
Honda CB1000R
BESTIE Z JINÉHO SVĚTA
V čele bandy Neo Sports Café stojí Honda CB1000R, inspirovaná stylem spojujícím sportovní nekapotovaný streetfighter a retro café racer. Legendární model z produkce značky Honda nyní dostal nový design v duchu moderní doby. Řadový čtyřválec DOHC o objemu 989 ccm dodává maximální výkon těsně nad hranicí 10 000 otáček a o 5 % více točivého momentu přímo ve středním pásmu. To vše ovládá nový systém elektronického plynu Throttle By Wire se třemi jízdními režimy, RAIN, STANDARD a SPORT a navíc módem USER, díky kterému můžete přizpůsobit charakter motoru jízdním podmínkám a vašemu vlastnímu stylu. Jako správný sportovní Naked má CB1000R srdce přímo na dlani a ukazuje svůj retroindustriální minimalismus a hliníkové detaily na všechny strany. Vpředu je vybaven převrácenou vidlicí Showa SFF - BP a radiálními brzdami, vzadu pak charakteristickou jednostrannou vidlicí a centrálním tlumičem Showa. Celý stroj obklopuje systém osvětlení, kompletně osazený LED diodami.
- vhodné na řidičské oprávnění skupiny A
- spotřeba paliva l/100km (režim WMTC) 6,0
Sportovní naháč, který se liší od ostatních.
Kompaktní a přesto robustní. Stačí letmý pohled na povrchovou úpravu leštěného kovu, která odráží tradici výkonných motocyklů Café Racer, a nebudete moci odtrhnout oči. Je to energický stroj, který se dobře ovládá a který stejně tak dobře jezdí. Pokud si troufáte, seznamte se s modelem Honda CB1000R.
Ještě minimalističtější naháč
Pod označením Neo Sports Café se ukrývá nový model CB1000R v minimalistickém stylu. Motocykl, který byl zcela přepracován – s důrazem na prvky z kovu, se pyšní osobitým, agresivním charakterem. S motorovými kryty v syté černé je tento motocykl na ulici naprostým zjevením a kdekoli se s ním objevíte, vzbudí náležitou pozornost.
Podívejte se blíže na působivé detaily modelu CB1000R.
Jedinečná směs stylu sportovního naháče a minimalistického
Café Raceru, kterou je těžké ignorovat.
Umění slitiny
Leštěný kryt chladiče z hliníkové slitiny společně s krytem motoru a krytem vzduchového filtru doplňují tvrdé hrany tohoto silničního stroje nové třídy.
Plnou parou vpřed
Veškeré osvětlení na modelu CB1000R je LED. Jako první si všimnete tenkého kulatého světlometu s nalakovanou obrubou v kovových odstínech. Jedná se výrazný znak s výjimečným světelným prstencem ve tvaru podkovy a také pozornost poutající světelná funkce se dvěma panely.
Brzdná síla
Dvojité přední radiální kotoučové brzdy mají 4pístkové třmeny a společně s ABS poskytují neuvěřitelné brzdné síly a pocit jistoty, který potřebujete za všech jízdních podmínek.
Upraveno pro skvělý zvuk
Výfukový systém 4-2-1 těsně kopíruje nový motor. Nad 5 500 ot/min vydává hluboký syrový tón. Motocykl CB1000R uslyšíte dříve než ho uvidíte.
Dokonalé nastavení
Plně nastavitelné vidlice Showa USD vám umožňují naladit odpružení tak, aby vyhovovalo sportovní jízdě a individuální jízdě po městě. Jednotky s oddělenými funkcemi trubek a velkými písty (SFF-BP) dovedou nastavovat předpětí, kompresi a odskok tlumení.
Jeďte správně
Plně nastavitelný zadní tlumič Showa lze nastavit pro samostatnou sportovní jízdu nebo pro pohodlnou jízdu po městě, dokonce i se spolujezdcem. U zadní vidlice Showa se nastavuje předpětí, komprese a odskok tlumení.
Úhledný LCD displej
Minimalistický přístrojový panel ve tvaru T má povrch v barvě stejného kovového odstínu jako obruba světlometu. Je integrovaný do hodní části vidlice řízení a dokonale umístěný pro řidiče, když potřebuje rychle mrknout na údaje, v noci nebo ve dne.
Čistý pohled
Poprvé na motocyklu Honda zvýrazňuje držák registrační značky upevněný na kyvné vidlici profil ve tvaru V modelu CB1000R. Nachází se přímo pod polokruhovým zadním koncovým LED světlem a ukazateli.
Ideální tvary
Kruhové linie a souměrné výřezy kolenních obrysů na 16,2litrové palivové nádrži bez přírubového hrdla mají nablýskaný a hluboký povrch.
Sportovní jízdní vlastnosti, agresivní vzhled
Živý čtyřválec o objemu 998 ccm vybavený kovanými písty pro vysokou kompresi, stejně jako u modelu CBR1000RR, je upevněn do zcela nového podvozku tvořeného pevným ocelovým rámem s centrálním nosníkem a jednostranně zavěšeným kyvným ramenem. Díky maximálnímu výkonu 107 kW při 10 500 ot/min a točivému momentu 104 Nm při 8 250 ot/min získáte živé zrychlení, kdykoli bude třeba. V celém rozsahu otáček je k dispozici úchvatná kombinace vysokého výkonu a naprosté kontroly.
Snadno dostupný výkon
Objasnění výkonu a jízdních režimů.
K zajištění maximální ovladatelnosti a špičkových vlastností při využití celého výkonu slouží nově technologie elektronického ovládání plynu (TBW). Funguje prostřednictvím 3 jízdních režimů a ve spojení s volitelnou kontrolou točivého momentu Honda (HSTC) se jedná o dokonalou kombinaci, díky které budete chtít jezdit delší dobu, rychleji a dále.
Rain
Nastavení s nejnižším výkonem, jaký můžete vybrat, nabízí střední míru brzdění motorem (EB) a vysokou míru zásahů systému HSTC. Nižší míra výkonu a točivého momentu je směřována na první 3 převodové stupně, které za mokra potřebujete nejvíce.
Standard
Režim využívá střední nastavení jak výkonu, tak systému HSTC i brzdění motorem (EB). Omezuje výstupní výkon na první a druhý převodový stupeň a pracuje na základě výkonové křivky nacházející se těsně pod režimem SPORT. Při minimálním otočení plynové rukojeti je k dispozici omezená míra točivého momentu s cílem zajistit plynulou jízdu a stabilitu motocyklu při rozjezdech a zastavování. Umožňuje v menší míře prokluz zadního kola a dbá také na omezení zvedání předního kola.
Sport
Pokud chcete jet naplno, umožní vám tento režim využívat nastavení vysokého výkonu s nejmenší mírou zásahů systému EB a HSTC tak, aby na všech šest převodových stupňů bylo k dispozici 100 % výkonu. Je to jako povolit koni otěže. Rázem je ve všech polohách plynu dostupný maximální točivý moment s minimální mírou zásahů systému HSTC.
User
Programovatelný režim, který jezdci dává možnost vyladit si parametry uvedených 3 nastavení, a případně je uložit pro budoucí použití.
- Motor Kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC
- Vrtání / zdvih 75 mm x 56,5 mm
- Kompresní poměr 11,6:1
- Maximální výkon 107 kW při 10 500 ot. za min.
- Startování Elektrické
- Spojka vícelamelová v olejové lázni
- Převodovka 6-stupňová
- Rozvor 1455 mm
- Min. spotřeba paliva 5,8 l/100 km
- Objem palivové nádrže 16,2 litru
- Přední pneumatika 120/70 R17
- Zadní pneumatika 190/55 R17
- Max. kroutící moment 104 Nm při 8 250 ot. za min.
- Výška sedla 830 mm
- Rám Ocelový rám
- Kapacita olej. nádrže 3,3 litry
- Zdvihový objem 998 ccm
- Systém plnění Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
- Koncový převod Řetěz
- Hmotnost 212 kg
- Přední brzda Dvojitá kotoučová, 310 mm
- Zadní brzda Kotoučová, 256 mm
Motolékárnička
Skladem -: 96 ks
96 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.
Podložka pod SPZ www.SKUTRY.cz
Skladem -: 83 ks
83 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.