Zadali jste špatně Vaše přihlašovací údaje! OK Nová registrace Zapomněl/a jste heslo?
SKÚTRY, MOTORKY
ČTYŘKOLKY
NÁHRADNÍ DÍLY
TUNING
OBLEČENÍ A
DOPLŇKY

Polini Hi-Speed pro elektrokola Bosch

Polini Hi-Speed pro elektrokola Bosch

Polini Hi-Speed je speciálně vyvinutá elektronická řídicí jednotka určená pro elektrokola se systémem Bosch s cílem odstranění omezení na 25km/h. Aktivací sportovního režimu řídící jednotky dosáhne elektrokolo rychlosti až 50km/h. Instalace jednotky Polini Hi-Speed je velmi snadná a dá se zvládnout během pár minut. Konektory řídící jednotky souhlasí s původními včetně tvaru a provedení zásuvky. Jednotku prostě stačí zapojit a již není potřeba dál nastavovat.

Po instalaci EŘJ Polini Hi-Speed bude ryhloměr elektrokola vždy zobrazovat polovinu skutečné hodnoty. Tato hodnota se dotkne jak aktuální rychlosti, tak i aktuálně najetých km, v podstatě bude nutné pro získání skutečné hodnoty vynásobit aktuální hodnotu 2x.
Řídicí jednotka je k dostání ve dvou verzích pro elektrokola se systémem Bosch a to v pro základní elektromotory Classic + a aktivní výkonější motory z výroby s větším kroutícím momentem Active line a Performance line.

Před objednáním si raději překontrolujte verzi Vašeho elektromotoru
Objednací kód: 950.830.030 Classic
Objednací kód: 950.830.031 Active

100% made in Italy

MONTÁŽNÍ NÁVOD:
FOTO 1: Nalepíme a přesně ořízneme oboustranou lepící pásku na řídící jednotce Hi-Speed a na snímač.

ACTIVE LINE A PERFORMANCE LINE MONTÁŽNÍ NÁVOD:
FOTO 2: Povolíme pedál a demontujeme (pozor: je potřeba klíč M22 s 1mm stoupáním) a následně odstraníme plastový kryt (3 imbusový šrouby).
FOTO 3: Očistěte prach a nečistoty z vnitřního prostoru tak, aby se oboustraná páska dokonale přilepila. Jednotku nalepte přesně tak, jak je zobrazeno na fotografii, silným tlakem rukou na několik sekund řádně přitiskněte.
FOTO 4: Odpojte konektor od motoru Bosch a vložte jej do řídicí jednotky Polini Hi-Speed (A), pak konektor řídicí jednotky Polini Hi-Speed připojte do motoru Bosch (B). Konektory jdou připojit jen jednou stranou, přesto dbejte aby se správně a řádně zásuvka docvakla.
FOTO 5: Nyní pomocí původních imbusových šroubů můžeme uzavřít krytem motoru celý motor. Při montáži krytu ale dávejte zvýšený pozor aby nedošlo k poškození elektroinstalace. Pomocí oboustrané lepící pásky nalepte z vnější strany senzor naproti řídící jednotce Hi-Speed. Umístěním magnetu na černý senzor aktivujete funkci řídicí jednotky Hi-Speed, v opačným případě při vyjmutí magnetu řídicí jednotku deaktivujete.

CLASIC LINE MONTÁŽNÍ NÁVOD:
FOTO 6: Povolíme pedál a demontujeme (pozor: je potřeba klíč M22 s 1mm stoupáním) a je-li na kole kryt řetazu smontujeme jej.
FOTO 7: Povolte (POZOR levý závit), plastové zamykání a odstraňte plastový kryt.
FOTO 8: Odpojte konektor od motoru Bosch a vložte jej do řídicí jednotky Polini Hi-Speed (A), pak konektor řídicí jednotky Polini Hi-Speed připojte do motoru Bosch (B). Konektory jdou připojit jen jednou stranou, přesto dbejte aby se správně a řádně zásuvka docvakla.
FOTO 9: Očistěte prach a nečistoty z vnitřního prostoru tak, aby se oboustraná páska dokonale přilepila. Jednotku nalepte přesně tak, jak je zobrazeno na fotografii mezi žebra, silným tlakem rukou na několik sekund řádně přitiskněte. Pomocí oboustrané lepící pásky nalepte z vnější strany senzor naproti řídící jednotce Hi-Speed. Umístěním magnetu na černý senzor aktivujete funkci řídicí jednotky Hi-Speed, v opačným případě při vyjmutí magnetu řídicí jednotku deaktivujete.
FOTO 10: Namontujte zpět plastový kryt, ozubené kolo a na konec řetěz, kryt řetězu a šlapátko.

POZOR! V případě že budete mít magnet přiložený na senzoru, čímž dojde k aktivování jednotky Hi-Speed, zobrazí se hodnoty na displeji tachometru elektrokola v rozmezi 9 - 12km/h po dobu pár sekund. Uvedení do provozu a deaktivace zařízení bude možné i bez zapnutí nebo vypnutí elektrokola.
Rychloměr a počítadlo Km bude ukazovat polovinu skutečné hodnoty. Pro získání skutečné hodnoty je potřeba údaje zdvojnásobit. Některé modely elektrokol nesmí dosahovat rychlostí 50km/h, dle aktuálně namontovaných převodů.



11. 02. 2015