|
EET - Elektronická evidence tržeb
|
Aktuální znění najdete v obchodních podmínkách našeho e-shopu
EET - ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB 13.1. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48hodin. Tržby jsou evidovány prostřednictvím ekonomického software POHODA 13.2. EET se vztahuje pouze na objednávky přijaté přes e-shop hrazené platební kartou, v takovém případě je daňový doklad zaslán společně se zbožím v tištěné podobě pokud je objednávané zboží aktuálně skladem. V případě že zboží není skladem a je se stavem na objednání posíláme daňový doklad "fakturu na koupi zboží" v den zaevidování platby za objednávku, nebo nejpozději do 5 pracovních dnů elektronicky do mailu, originální vytištěná faktura daňový doklad se všemi patříčnými náležitosti splňující EET Vám budou společně se zbožím zaslány v originální tištěné podobě. 13.3. Objednávka vytvořená přes e-shop s úhradou v hotovosti v naší kamenné prodejně funguje stejně, jako by zboží bylo přímo na kamenné prodejně zakoupeno bez vytvoření objednávky. Na toto zboží Vám bude vystaven daňový doklad splňující všechny patřičné náležitosti EET. 13.4. Objednávka vytvořená přes e-shop s úhradou platební kartou a vyzvednutím v naší kamenné prodejně bude pro Vás připravena včetně daňového dokladu dle zaevidování platby za objednávku, tato faktura se v případě že zboží bude skladem nebude odesílat elektronicky na Váš mail a bude tu na Vás čekat v originální tištěné podobě společně se zbožím na vyzvednutí. V případě zboží na objednání Vám bude daňový doklad zaslán elektronicky do mailu nejpozději do 5 pracovních dnů po zaevidování platby za Vaší objednávku. 13.5. V případě dovolené či jiné delší odstávky firmy bude online platební brána kartou pozastavena a bude možnost využít jiných platebních metod nepodlehajících elektronické evidenci tržeb. 13.6. Daňový doklad bude z naší strany vytvořen v den zaevidování platby za objednávku, samotné doručení pomocí elektronické komunikace mailem se může protáhnou na dobu maximálně 5-ti pracovních dnů, ovšem neručíme za správnost údajů v objednávce klienta a následnou možnost doručení či nedoručení, proto daňový doklad bude vždy poslán se zbožím i v originální tištěné podobě. 13.7. Záruka na zboží začíná bežet 1. dnem převzetí zboží od přepravce, které je zaevidované u přepravních služeb nikoliv datumem vystavení dokladu. 13.8. V případě že chcete zachovat stejný datum vystavení faktury jako odeslání zboží a aktuální zboží není právě skladem, doporučujeme zvolit jinou platební metodu jako je bankovní převod či dobírka, která nepodléhá elektronické evidenci tržeb. U takové objednávky je v den expedice i vytvořen daňový doklad nikoliv vytvořen při zaevidování platby kartou.
|