Kategorie
Novinky - nepřehlédněte
-
Velikonoce 29.3.-1.4.2024 20. 03. 2024
-
19.3.2024 ZAVŘENO 24. 02. 2024
-
Akce na skladové skútry Leden 2024 21. 01. 2024
-
Nový katalog Polini 2022 28. 12. 2021
Prohlédnuté produkty
Yamaha XSR700
Stvořeno pro budoucnost.
Špičkový řadový dvouválec o objemu 689 ccm vychází z naší neobyčejné „filozofie křížového klikového hřídele“, která mu umožňuje dosáhnout jedinečného zrychlení díky lineárnímu točivému momentu. Model XSR700 se pyšní retro stylem, ale díky štíhlému a lehkému rámu je mimořádně agilní a dobře ovladatelný. XSR700 využívá ta nejlepší osvědčená konstrukční řešení společnosti Yamaha jako poctu historii, ale je nepochybně motocyklem budoucnosti.
XSR700
Je ve všech směrech jedinečný. Je zkonstruován v nadčasovém stylu, který staví na legendárních strojích, a vybaven nejmodernějšími technologiemi zajišťujícími úžasný zážitek z jízdy. Se svým vysokým točivým momentem a mimořádně hbitým podvozkem je vhodný pro ty, kdo ocení tradici a milují jízdu.
Model XSR700 ve svém retro stylu přebírá všechny charakteristické prvky legendárních motocyklů a doplňuje je technologiemi a jízdními vlastnostmi, kterými se vyznačují ty nejmodernější stroje. Dokonale ovladatelný motocykl vhodný pro nové jezdce, demonstrace těch nejlepších motocyklistických tradic pro zkušenější jezdce.
Hlavní vlastnosti
Retro styl s vysoce kvalitními díly
Koženým sedlem se dvěma typy povrchové úpravy, snadno nastavitelným pomocným rámem, hliníkovou nádrží i klasickým světlometem a zadním světlem vzdává model XSR700 hold kultovnímu vzhledu dřívějších motocyklů. Úžasný mřížkovaný kryt, krátký tlumič a použití vysoce kvalitního hliníku na součástech, jako je vzpěra předního blatníku a kryt chladiče, dodávají stroji působivý vzhled.
Vynikající řadový dvouválec o objemu 689 ccm
Zvláštní charakter dodává novému modelu XSR700 špičkový řadový dvouválec o objemu 689 ccm vyvinutý na základě „filozofie křížového klikového hřídele“ společnosti Yamaha. Díky nepravidelnému intervalu zapalování dodává 270 stupňový klikový hřídel intenzivní pocit zrychlení a dokonalou trakci a vysoký lineární točivý moment zajišťuje výjimečný výkon.
Lehký a štíhlý trubkový rám kostry
Snadnou manévrovatelnost a mimořádnou agilitu zajišťuje novému modelu XSR700 lehký, štíhlý a snadno nastavitelný centrální ocelový rám kostry, který využívá motor o objemu 689 ccm jako nosný prvek. Díky kombinaci kompaktního rozvoru a luxusních systémů odpružení vám tento pevný a lehký rám umožňuje zažít pohodlnou a poutavou jízdu.
Navržen pro dokonalý zážitek z jízdy
První stroj postavený na filozofii přestaveb Faster Sons se vyznačuje autentickým elegantním retrostylem s klasickými prvky, které však nemají negativní vliv na jízdní vlastnosti. Pečlivé navržené rozměry rámu a rozložení hmotnosti umožňují jezdci naplno si vychutnat zážitek ze zrychlení a zažít pocit dokonalého propojení s motocyklem.
Dynamický výkon, retro styl a cenová dostupnost
Nový kapalinou chlazený motor modelu XSR700 a lehký centrální rám kostry se dokonale hodí k jeho elegantnímu retrostylu s klasickými prvky. Působivý výkon zajišťuje úchvatné jízdní zážitky novým i zkušenějším jezdcům – to vše za dostupnou cenu.
Zadní odpružení Monocross s kloubovým závěsem
Systém zadního odpružení Monocross s kloubovým závěsem má vodorovný tlumič, který je za účelem úspory místa a zvýšení účinnosti rámu upevněn přímo ke klikové skříni motoru. Pro dosažení většího zážitku ze zrychlení je model XSR700 vybaven krátkou kyvnou vidlicí o délce 530 mm, která umocňuje pocit propojení jezdce s motocyklem.
Vlnové kotouče a jednodílné brzdové třmeny
Klasický styl modelu XSR700 je doplněn moderním brzdným systémem pro umocnění dokonalého zážitku z jízdy. Systém vpředu disponuje dvojitými vlnovými kotouči o průměru 282 mm opatřenými čtyřpístkovými třmeny pro maximální brzdný účinek. Pneumatiky Pirelli Phantom s autentickým vzorkem jsou obuty na lehká desetipaprsková hliníková kola, která jsou zárukou skvělého výkonu při jízdě v ulicích.
Přístroje na řídítkách
Dobře čitelný rychloměr v retro stylu je namontován přímo na zkosená řídítka tak, aby měl jezdec nerušený výhled na cestu před sebou.
- Motor 2-válcový, 4-taktní, kapalinou chlazený, DOHC, 4-ventilový
- Vrtání / zdvih 80.0 x 68.6 mm
- Kompresní poměr 11,5:1
- Maximální výkon 55.0kW (74.8PS) při 9,000 ot./min.
- Startování Elektrické
- Spojka Mokrá, vícelamelová
- Převodovka 6-stupňová
- Rozvor 1405 mm
- Min. spotřeba paliva 4,3l / 100km
- Objem palivové nádrže 14 litrů
- Přední pneumatika 120/70 ZR 17
- Zadní pneumatika 180/55 ZR 17
- Max. kroutící moment 68.0Nm (6.9kg-m) při 6,500 ot./min.
- Maximální délka 2075 mm
- Maximální výška 1130 mm
- Maximální šířka 820 mm
- Výška sedla 835 mm
- Přední odpružení Teleskopické vidlice
- Zadní odpružení Kyvná vidlice, (kloubové odpružení)
- Kapacita olej. nádrže 2,7 litru
- Zdvihový objem 689 ccm
- Koncový převod Řetěz
- Hmotnost 186 kg
- Přední brzda Hydraulická s dvojitým kotoučem, Ø282 mm
- Zadní brzda Hydraulická jednokotoučová, Ø245 mm
Motolékárnička
Skladem -: 96 ks
96 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.
Podložka pod SPZ www.SKUTRY.cz
Skladem -: 82 ks
82 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.
Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.